vast IP adres betalend geworden ???
Geachte telenet,
Ik heb in juni van dit jaar telenet wigo genomen.
Ik heb destijds wat met mijntelenet gespeeld en zag daar de optie 'vast ip adres'. Ik heb dit aangevinkt. puur uit interesse. Er werd NIET vermeld dat dit een betalende dienst zou zijn. Ik heb er dan verder geen aandacht aan geschonken.
Nu krijg ik op mijn laatste factuur plots 40 euro aangerekend voor de optie vast IP ???
De optie vast IP zou betalend geworden zijn sedert 25 september jongstleden.
Ik heb onmiddellijk op 13 oktober - dag ontvangst factuur - contact opgenomen met de helpdesk waarbij mij gemeld werd dat de optie verwijderd zal worden en dat mij een credit nota opgestuurd zal worden voor 40 euro..
Ik dacht dat de zaak hiermee afgehandeld was, maar ik kreeg geen credit nota toegestuurd en de optie vast IP staat nog steeds aangevinkt.
Vandaag - 25 oktober -informeer ik opnieuw bij de telenet helpdesk daar ik nog geen credit nota had ontvangen. Deze keer wordt mij aan telefoon gemeld dat er geen credit nota opgestuurd zal worden. Dat mij bij het vorige gesprek verkeerde informatie gegeven werd. De persoon aan de helpdesk meldt simpelweg dat zijn collega tegen mij gelogen heeft.
Iedereen zou in kennis gesteld zijn geweest dat dit een betalende dienst betrof?? Ik heb alleszins niets ontvangen..
Is er nog iemand die met dit probleem zit?