Beantwoorden
annickster
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Aanpassen 2.4Ghz en 5.0Ghz netwerk voor zonnepanelen

Ik heb zonnepanelen voor in de stekker gekocht bij Hubo. De app van de zonnepanelen geeft aan dat ik een 2.4ghz nodig heb anders kan die niet verbinden. Ik heb een nieuwe modem en die staat enkel in de 5ghz. Weet iemand of dit kan aangepast worden voor toch de 2.4ghz te krijgen. Ik ben al bij Telenet geweest en ze hebben mij deze site aangeraden omdat ze in de computer niks kunnen aanpassen in verband met de 2.4ghz. 

Alvast bedankt voor alle antwoorden.

Groetjes Annick

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: zonnepanelen voor in de stekker app

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Je moet even bellen naar de helpdesk (015 666 666) en je situatie uitleggen. Zij kunnen ervoor zorgen dat je modem (tijdelijk) enkel 2.4 GHz uitzendt, zodat je de app kan instellen. Momenteel zendt jouw modem waarschijnlijk beide signalen (2.4 GHz en 5 GHz) uit, maar je ziet maar één netwerknaam.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@annickster Je kan het gewoon proberen, met een beetje geluk stoort het 5 GHz signaal niet en pikt die enkel het 2,4 signaal op.