25.232
netweters
|
155.734
antwoorden
|
21.035
vragen
|
er staat vanboven telenet en hunder nummer 015666666 staat er ook bij zes maanden lang 10 euro korting en telenet beweert fisshing bericht ik geloof er niets van zijn er nog die dat berichtje ontvangen hebben
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Kelly001 Telenet vergelijken met een Tv Vlaanderen dat veel minder klanten heeft dan telenet en waar hun callcenter van Tv Vlaanderen minder mensen heeft dan telenet hun callcenter is geen juiste vergelijking,
heb vorige maand 4 keer contact gehad met Tv Vlaanderen om iets in orde te krijgen van m'n abbonement, en 4 keer dezelfde persoon gehad en na 4 keer pas in orde gekomen,
het is niet altijd zo rooskleurig bij Tv Vlaanderen zoals je zegt.
omdat jij er geen problemen mee hebt kan een ander er wel problemen mee hebben.
elk geval is anders naar de klanten toe.
bericht van telenet
De waarheid kwets van jullie sommige er geeft iemand al bericht dat het degelijk wel van Telenet is en niet fhissing die ken er tenminste van ben al 5jaar bij tv Vlaanderen en problemen jij ga toch eens me berichtjes moeten lezen ik beweer niet dan er geen problemen kunnen zijn mettv Vlaanderen zoals met telenet maar kheb dat nog nooit tegengekomen wat ik nú tegengekomen ben van telenet 8 beweren dat het fhising is en er is ene die van telenet mij gelijk geeft en ervoor zorgt dat ik die korting krijgt
Kijk dat groene foto van die bericht van die mevrouw dat is ene die er werkelijk van ken raar dat die het wel versta maar denk eerder dat jullie het niet willen verstaan dat is het probleem van jullie betweters noem ik dat en tis de laaste keer dat ik hier ook iets plaatst en vraagt bende betweters die er zelf niet van kennen ze verstaan het bericht niet maar die moderator die mevrouw versta het wel
@Kelly001 kennelijk begrijp jij mijn reactie niet dat je telenet niet kan vergelijken met Tv Vlaanderen dat veel kleiner is dan telenet en minder medewerkers hebben dat aan de telefoon werken dan bij telenet en bij telenet niet alle medewerkers op de hoogte zijn van de acties dat lopende zijn.
bij Tv Vlaanderen werken er maar een 15 tal mensen dat voor belgie en nederland aan de telefoon werken.
voor telenet zijn er verschillende call centers, snap je nu wat ik bedoel???
Dank je wel mevrouw sleeman jij bent tenminste gene betweter zoals vele hier tis de laaste keer dat ik hier iets plaats en vraagt want je moet maar eens kijken van sommige amaai jij bent tenminste iemand met verstand die erwel van kent maar intussen is het in orde met telenet ze hebben het toegegeven maar tvind dat maar triestig zo tewerk gaan met zulke een goede klant die alles geeft bijna 200 euro per maand en dan nog een andwoord van ene van Telenet zelf gekregen zal maar geen naam noemen die zei je moet maar het opzeggen of moet ik het doen in uw plaats mooi antwoord he van Telenet en ben bij tv Vlaanderen ook er kunnen ook problemen zijn zoals overal maar zoiets moet ik eerlijk toegeven dat heb ik toch niet tegekomen met tv Vlaanderen denk toch met de tijd ermijn conclusie eruit trekken profijt zullen ze zeker niet doen ben niet kwaad hier dat moet je niet denken maar jij vriendelijk bedank om dat tezeggen dat het degelijk van Telenet komt dank u wel
Laat het dan ook de laatste keer zijn want het wordt erg vermoeiend. Het is bevestigd dat dit van Telenet komt klaar.
Waarom denken we allemaal phising ? Omdat dat dit helaas regelmatig aan bod is. Daarom vertrouw geen mail van zulke dingen tot je echt zeker bent en de bevestiging krijgt.
Nu heb je jou bevestiging het is echt en klaar is dit topic. Het is als oplossing geaccepteerd
Denk dat jullie mijne het nog minder begrijpt en werk telenet nu met duizende of tv Vlaanderen met hondduizend dat interesseert me gene bal het enige die met intereseert is me portemonnee en als ze iets beloven moeten ze hunder beloftes nakomen ga eens nar fb kijk dar eens wat ze allemaal zeggen van Telenet delaatste tijd meer negatieve reacties dan positieve reacties en dan nog die enig die zei je moet maar àlles opzeggen of moet ik het doen in uw plaats maar één ding vergeet hij dat ik het alles opgeslagen heeft ben niet slim wil dat geweten maar oerdom ben ik ook niet de enige die ervan kent is die mevrouw daar die me bericht heeft het groen berichtje dat is iemand op zijn plaats gene betweter
Kga precies niet vragen aan jou wat ik moet laten en doen je bent een betweter en je kent er zoveel van zoals mijne kleine teen en dat ik niet slim ben kwil dat geweten maar oerdom als het om geld ga zal telenet of gelijk wie van verder moeten komen als ze iets beloven aan mij dan wil ik dan dat ze corect zijn zoals ik voor 100%corect ben en dat mag nu telenet of tv Vlaanderen zijn tis gelijk wie ik ben wie ik ben niet achterbaks maar rechtuit
Man zaag nu tot volgend jaar ik had gelijk jullie niet maar je wil het niet toegeven de enige die gelijk had is die mevrouw van dat groen foto de oplossing kheb haar bedank best dat er hier toch nog ene met verstand is die er van kent
Daar heb je gelijk in 15 mensen die werken bij Tv Vlaanderen tegen telenet +-150 man zal nog meer zijn kan je niet vergelijken
Maar Tv Vlaanderen app werkt perfect mensen die glasvezel hebben hebben maar keuze tussen 2 aanbieders
Of ze moeten de hele bundel bij prox en scarlet nemen
200 euro per maand is ook overdreven de streaming diensten moet je in totaal niet mee tellen
Het klopt 90 % is spam en rommel
Zolang iedereen het blokkeert komt die rommel niet meer door
Zever wat jij hier zegt je ken er van zoals 10 kiekens die er rondlopen zonder kop ik weet wat ik betaal en streaming rekend ik erwel bij of krijg je het gratis jij en ps jullie welden betweten die er eindelijk niets van terecht brachten en van kende tis phinging zeiden jullie zeker terwijl dat het degelijk wel van Telenet kwam de enige die de waarheid zei was die madam van het groene bericht tericht en 100% de waarheid zonder te welweten want intussen heeft telenet het toegegeven kga jullie goede raad geven in hetvervold zals er iemand nog iets vraagt weweet niet en zegt we wete het ook niets zo simpel is het