Beantwoorden
Fr11
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Ik krijg nu mijn factuur op papier per post , als ik overschakel naar One  blijft dat zo doorlopen ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: factuur

Tags (2)
56 reacties
Ex-Netweter
 

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

@Arnie 

@robatoras  zal ongegronde argumenten blijven uitbraken om deze discussie onnodig op gang te houden. Hoe is het in godsnaam mogelijk! Ongelooflijk! Blijf daar uw (kostbare) tijd niet insteken. We kennen 'm nu al langer dan vandaag. Al wordt het steeds maar erger...

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

@robatoras  Draai en keer het zoals je wil. Je kan spartelen zolang je kan maar niemand maar dan ook niemand zal er tussenuit kunnen om digitaal mee te draaien. Het is zoals autorijden of zelfs maar fietsen. Als je het niet kan is het zeer, zeer moeilijk om nog aan de bak te komen qua werk en dergelijke. Ook minimale computerskills zijn noodzakelijk in praktisch elke job.

Ik heb net bij de nationale bank een jaarrekening opgemaakt en doorgestuurd. Tot vorig jaar stuurden ze nog een papieren factuur, dit jaar niet meer. Een verplicht e-business account is noodzakelijk. En het is mogelijk hoor. Ik zie veel 70- en 80 jarigen die vrij vlot met computer, tablet en smartphone omgaan. Zelfs mijn vrouw die er echt tegenop ziet van alles wat met computer te maken heeft heb ik kunnen leren om haar rekening na te kijken via de tablet. En zij heeft daar een heilige schrik van en maakt zich daar mateloos nerveus in.

Ik heb een oud schooldirecteur die ik soms help. Op zijn 58 gestopt omdat hij het niet zag zitten om met de PC te werken. Op zijn 70ste een laptop gekocht en nu is hij al in de 80 en hij doet nog veel op zijn laptop hoor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Kort en goed  zo kan de discussie eindigen

Geen papieren aanrekeningen,waar ik zelf niet op wacht.Geen enkel probleem.

Stop papieren reclame in de bus,waar ik wel op wacht.

@Ex-Netweter Ik heb zelden of nooit om hulp gevraagd op Netweters

Ik trek m'n plan zelf wel.Ieder zijn mening.

Het staat de moderator vrij mij te bannen.Geen probleem.Ik ben geen type likes ontvanger.

Fr11
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Als je het zo wilt , dan moeten ze de reclame niet erbij  steken , inplaats van 4 bladeren kan het op twee , is de helft bespaard .

Fr11
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Wij zijn mee overgenomen toen ze Indi overgenomen hebben , hebben niks getekend en kregen een papieren factuur , als ze verder de diensten opslaan moeten wij ook niet tekenen , het is ook eenzijdig dat ze het doen . Dus ik moet met volle recht een papieren factuur hebben en dat zal zo blijven bij mij . We hebben nog altijd het recht van een papieren factuur te eisen , eenzijdig kan dat niet tegenover de klanten , niemand kan de mensen verplichten van digitaal te betalen en dat doen wij nooit .

 

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?


@robatoras  schreef:

@RuZ Je zegt dat je alles afzegt,en elders kijkt.

Oplossing gaf ik je toch.

https://www.orange.be/nl/form/aanvraag-voor-ontvangst-van-facturen-op-papier

 

Autokeuring

  • Bij voorkeur elektronische betalingen (Bancontact/MisterCash, Mastercard, Maestro, VISA);
  • Contant
  • Mogelijkheid tot facturatie voor professionele klanten: Contacteer ons.

Hier vergis je je.

Je hebt de foute persoon ge-quote 🙂

 

Ik zeg nergens dat ik alles ga afzeggen. Waarom zou ik ook, ik ben heel tevreden over Telenet en krijg m'n aanrekeningen al jaren via e-mail. 

 

Dat voorbeeld van de autokeuring is nu met de corona-maatregelen.

Enkel elektronische betaling, cash niet mogelijk.

Ik weet niet of dat nog terug naar het oude gaat na corona...

 

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?


@Fr11  schreef:

Wij zijn mee overgenomen toen ze Indi overgenomen hebben , hebben niks getekend en kregen een papieren factuur , als ze verder de diensten opslaan moeten wij ook niet tekenen , het is ook eenzijdig dat ze het doen . Dus ik moet met volle recht een papieren factuur hebben en dat zal zo blijven bij mij . We hebben nog altijd het recht van een papieren factuur te eisen , eenzijdig kan dat niet tegenover de klanten , niemand kan de mensen verplichten van digitaal te betalen en dat doen wij nooit .

 


We kunnen toch niet hetzelfde blijven herhalen...

 

Ik zal nog een laatste keer samenvatten:

Als je nu de aanrekeningen via post ontvangt zal dat zo blijven.

Maar indien je iets laat aanpassen aan je abonnement, ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden waarin staat dat de aanrekeningen voortaan via e-mail gestuurd worden (is dus niet enkelzijdig, je beslist zelf om je abo aan te passen).

 

Niets aan te doen. Enkel een uitzondering voor klanten die geen vast of mobiel internet hebben bij Telenet.

lukske1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Ik wil gerust meegaan in het "milieuaspect" waar Telenet het over heeft maar zouden ze dan ook zo eerlijk willen zijn om de kosten die ze uitsparen van de postzegel af te trekken van mijn factuur.

Als het milieu dan toch zo belangrijk is voor hen.  Maar meer dan een besparingsdrang ten voordele van het hoger kader zal het wel niet zijn.  Factuur per email: nooit, dat voordeeltje gun ik Telenet niet.

InFerNo
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Ik ben even door dit onderwerp gegaan maar merk op dat het gekozen antwoord op de vraag neerkomt op "ik doe alles al digitaal", wat helemaal geen antwoord is op de oorspronkelijke vraag. Dat is zoals vragen of elektrische motoren beter zijn dan verbrandingsmotoren en iemand antwoord "ik rijd altijd met de fiets".

 

Staat dus nog steeds de vraag open: is het mogelijk om als bestaande klant, op dit moment, te kiezen voor ONE met een papieren factuur?

 

Mijn grootste verweer tegen de digitale factuur is dat de factuur voor mijn internet niet kan afhangen van datzelfde internet. Voor diezelfde reden gebruik ik mijn eigen mailserver niet om de diensten rond die mailserver te beheren. Als er een probleem is kan ik er niet meer aan. Als er zich dus een probleem stelt met het internet, kan ik dus ook de factuur niet opvragen.

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Het antwoord is hetzelfde: neen, dat is niet mogelijk.

Ex-Netweter
 

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

@InFerNo 

Je kan niet overstappen naar een ander abo zonder akkoord te gaan met een elektronisch factuur!

Dus neen, je kan niet kiezen voor ONE met een papieren factuur!

InFerNo
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanrekening op papier nog mogelijk in ONE?

Bedankt! @Ex-Netweter