24810
netweters
|
152844
antwoorden
|
20744
vragen
|
Zo te zien heeft Telenet heel veel problemen ik wil al drie weken van een KLIk 1 naar een KLIK 2 hopelijk ga ik via deze weg iemand aan de telefoon krijgen heb al verschillende mail's
gestuurd maar geen reactie Waar is toch jullie service die er vroeger wel was zelfs via de A desk werd je terug gebeld en het probleem werd opgelost
nu is het volgens mij en volgens jullie niet moeilijk om dit in orde te brengen ondertussen heb ik al zoveel mensen aan de lijn gehad als bedrijf falen jullie nu wel
moet zelfs meer betalen omdat de twee nummers apart zijn gezet
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Waar is jullie service
Hier ga je niemand tegen komen die dit kan oplossen en bekijken voor die omschakeling in orde te brengen. Hier zijn enkel klanten die elkaar helpen en geen klantendienst. Het is niet fijn als je gevraagde service niet wordt uitgevoerd of als er vertraging ergens in zit maar het is echt aan de klantendienst of de achterliggende diensten dit opgelost te krijgen.
Dag Patrick
Bedankt voor je antwoordt maar weet je als tegenwoordig belt met Telenet Klanten dienst wordt alles beloofd maar er wordt niets gedaan
Mijn firma heeft al verschillende installatie gedaan waar Telenet een Technieker heeft naar toe gestuurd zonder dat het opgelost is ga de technieker door
Spijtig genoeg heb ik dit nu zelf ook moeten ondervinden want dacht de mensen overdreven maar dus niet
Zelf probleem met terug kijk tv werkt al drie weken niet meer. Deze week komt er een technieker van Telenet om het probleem op te lossen
heb nadien zelf moeten bellen naar de Technische dienst om het op te lossen want de technieker kon het niet oplossen en is vertrokken zonder dat het werkte nu zit er in mijn account twee Tv Boxen terwijl ik er maar één heb gelukkig heb ik zelf een IT bedrijf want wat je moet doen als klant
zoals je mac adress noteren en noem maar op was echt als een leak niet te doen
Als je niet tevreden bent van de service van Telenet: er bestaan nog veel andere telecomoperatoren.
Een abonnement (met nummeroverdracht) voor je smartphone kan je overal aankopen. Kijk eens op https://bestetarief.be om alle aanbiedingen te vergelijken.
Op die manier is het idd zeker geen service dat is waar en je veracht als je belt of als er een technieker komt dat het ook opgelost is. Ja er zijn er bij die een leek zijn dat klopt , gelukkig heb ik die kennis ook maar toch voor diegene die de kennis niet hebben is het vreselijk dat er geen oplossing is.
Dat het aan de telefoon nu moeilijk is is bekend dat heb ik ook al door gehad heb al eens gebeld voor mijn beste vrienden maar is niet opgelost toen en voor mezelf onlangs gebeld en was niet in orde. heb terug moeten contact zoeken toen want het moest direct opgelost worden.
@DIRKDAENE zoals je mede-Netweter @patrick37 hier ondertussen aangaf is dit iets dat de klantendienst voor je in orde moet brengen. Absoluut niet oké dat je nog geen reactie op je meerdere e-mails hebt gehad. Wat je ook kan doen is contact opnemen via social media van Telenet (Facebook of WhatsApp), hier vind je er alle informatie voor. Op die manier hoef je niet aan de lijn te wachten en kunnen ze de abonnementsverandering zo ook in orde brengen. Hopelijk geraakt het snel in orde voor je!