24770
netweters
|
152568
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hoe lang gaan die problemen nog blijven duren met die lange wachttijden ???
En ondertussen de prijzen maar blijven opslaan, dat gaat dan wel weer heel snel, bende knoeiers. Gelukkig zaten er destijds, toen telenet opgestart is, wel goede techniekers want moesten ze nu opgestart zijn, jongens toch een brief versturen gaat tegenwoordig sneller dan dat hun " mijn telenet " wordt opgestart.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: It systeem omschakeling
Vroeger nooit zo veel problemen gehad dan nu. Als er nu iets fout loopt, man, man, man wat een gedoe.
1/ het duurt een hele tijd eer je iemand vast krijgt
2/ krijg je uiteindelijk iemand vast, kent hij er niets van en stelt een heleboel onnodige vragen, waar je niets aan hebt
3/ en dan de conclusie; we sturen een technieker, maar zal pas begin volgende week zijn, euh ik doe wel thuiswerk en heb mijn internet nu nodig niet volgende week. Dit laatste is mij 2 maand geleden overkomen. Dinsdag bellen, internet was uitgevallen, de week erachter op woensdag zijn ze de kabel buiten notabene komen repareren !!!
Hallo, @snap1704 We begrijpen dat het niet aangenaam met de huidige wachttijden. Uiteraard wordt er hard gewerkt om dit op te lossen maar kunnen we via deze weg weinig doen. Indien je hinder blijft ervaren kan je best terug contact opnemen met onze klanten dienst via de social media kanalen. Dan hoef je alvast niet in te bellen.
Beste Bert,
dank voor de reactie, maar volgens mij wordt er veel, heel veel gebabbeld en heel weinig gedaan. Ik weet uit ervaring dat goede werkkrachten moeilijk te vinden zijn, maar wat er nu werkt is echt niet te doen. Als je geluk hebt krijg je hulp van een ervaren werkkracht die je meteen helpt en niet rond de pot draait, omdat hij gewoon van niets op de hoogte is, trouwens je antwoord vind ik eerlijk gezegd ook " raar ", hoe kan ik in godsnaam contact opnemen met de klanten dienst via de social media kanalen als internet volledig uitgevallen is ?
@snap1704 ik heb net rond 16.30 gebeld naar telenet en direct iemand aan de telefoon, geen wacht rij, gisteren ook gebeld en ook direct iemand aan de telefoon.
toeval dat ik sneller wordt geholpen, denk het niet want had alles opgezegd bij telenet.
Misschien juist omdat je alles al had opgezegd, zou ik beter ook doen denk ik.