Beantwoorden
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 115
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Hoe lang gaan die problemen nog blijven duren met die lange wachttijden ???

En ondertussen de prijzen maar blijven opslaan, dat gaat dan wel weer heel snel, bende knoeiers. Gelukkig zaten er destijds, toen telenet opgestart is, wel goede techniekers want moesten ze nu opgestart zijn, jongens toch een brief versturen gaat tegenwoordig sneller dan dat hun " mijn telenet " wordt opgestart.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: It systeem omschakeling

8 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Bij mij werkt Mijn Telenet/Telenet app nu niet...'oops, er ging iets mis'

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Update: werkt terug

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 115
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Vroeger nooit zo veel problemen gehad dan nu. Als er nu iets fout loopt, man, man, man wat een gedoe.

1/ het duurt een hele tijd eer je iemand vast krijgt

2/ krijg je uiteindelijk iemand vast, kent hij er niets van en stelt een heleboel onnodige vragen, waar je niets aan hebt

3/ en dan de conclusie; we sturen een technieker, maar zal pas begin volgende week zijn, euh ik doe wel thuiswerk en heb mijn internet nu nodig niet volgende week. Dit laatste is mij 2 maand geleden overkomen. Dinsdag bellen, internet was uitgevallen, de week erachter op woensdag zijn ze de kabel buiten notabene komen repareren !!!

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Hallo, @snap1704 We begrijpen dat het niet aangenaam met de huidige wachttijden. Uiteraard wordt er hard gewerkt om dit op te lossen maar kunnen we via deze weg weinig doen. Indien je hinder blijft ervaren kan je best terug contact opnemen met onze klanten dienst via de social media kanalen. Dan hoef je alvast niet in te bellen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 115
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Beste Bert,

dank voor de reactie, maar volgens mij wordt er veel, heel veel gebabbeld en heel weinig gedaan. Ik weet uit ervaring dat goede werkkrachten moeilijk te vinden zijn, maar wat er nu werkt is echt niet te doen. Als je geluk hebt krijg je hulp van een ervaren werkkracht die je meteen helpt en niet rond de pot draait, omdat hij gewoon van niets op de hoogte is, trouwens je antwoord vind ik eerlijk gezegd ook " raar ", hoe kan ik in godsnaam   contact opnemen met de klanten dienst via de social media kanalen als internet volledig uitgevallen is ?

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

@snap1704 ik heb net rond 16.30 gebeld naar telenet en direct iemand aan de telefoon, geen wacht rij, gisteren ook gebeld en ook direct iemand aan de telefoon.

toeval dat ik sneller wordt geholpen, denk het niet want had alles opgezegd bij telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 115
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

Misschien juist omdat je alles al had opgezegd, zou ik beter ook doen denk ik.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat te doen aan de lange wachttijden bij Telenet?

@snap1704 denk het niet, heb mijn kabel abbo gisteren weer laten activeren, dus ik ben nog altijd een klant bij telenet.

zal daar niet mee te maken hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.