Beantwoorden
Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

De laatste tijd heb ik dagelijks meerdere keren internet onderbrekingen van een paar minuten.
Gisteren toch maar eens gebeld naar de TN klantendienst en na een paar minuten een vriendelijke en toch wel deskundige medewerker aan de lijn.
Mijn probleem uitgelegd en na een paar checks kreeg ik de bevestiging dat mijn modem regelmatig een reset doet (gisteren 7 keer volgens hem).
Suggestie: ik stuur een technicus terplaatse waarop ik meld dat ik mss zelf een nieuwe modem kan gaan halen in het TN center niet zo ver hier vandaan.
Geen enkel probleem dixit de medewerker, ik zorg dat alle info genoteerd staat in het systeem. 
Deze morgen naar het TN center geweest en daar ook vriendelijk geholpen en op 10' was ik terug buiten met een nieuwe modem.
Terug thuis nwe modem aangesloten en zowaar na 15' wachten alles terug actief. Wel met een nieuw IP adres maar dat is normaal.
Nu afwachten of de onderbrekingen opgelost zijn maar ik heb nu toch wel een goed gevoel gekregen en heb de indruk dat het stilletjesaan begint los te lopen bij TN.

 

6 reacties
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 257
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

@Weetnetter 

Er zijn dan toch nog witte raven bij Telenet maar ze zijn zeldzaam 😉

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

Fijn om te lezen, @Weetnetter Bedankt voor het delen! 💛


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

Ja inderdaad. Je moet wel geluk hebben dat je er één aan de lijn krijgt en niet zo'n NL-se dame die van toeten of blazen weet.
Tot nu toe geen onderbrekingen meer gehad maar we gaan nog niet te vroeg euforisch doen.

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 257
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

@Weetnetter 

Mag ik vragen welk type ge zijt gaan halen ?

@Suzy 

Ik heb gisteren volgende mail ontvangen van Telenet.

We verhoogden onlangs de internetsnelheid van je abonnement. Om nog sneller te kunnen surfen, vertelden we je al dat je daarvoor onze nieuwste modem nodig hebt. Die was even niet in voorraad, maar goed nieuws: je kan 'm nu bestellen. Dat doe je eenvoudig via onderstaande knop. Daarna sturen we hem meteen jouw richting uit.

Ik vraag me af welk type men zou opsturen  of kan men kiezen of kan men een gaan ophalen bij een Telenet center.

Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

De witte... CH7465LG-TN (dezelfde die ik al had).

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...

Een tip hou de oude nog even bij tot de nieuwe werkt

Werk de nieuwe stuur de oude op dan heb je altijd internet gehad

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...