Als 't goed is mag het ook eens gezegd worden...
De laatste tijd heb ik dagelijks meerdere keren internet onderbrekingen van een paar minuten.
Gisteren toch maar eens gebeld naar de TN klantendienst en na een paar minuten een vriendelijke en toch wel deskundige medewerker aan de lijn.
Mijn probleem uitgelegd en na een paar checks kreeg ik de bevestiging dat mijn modem regelmatig een reset doet (gisteren 7 keer volgens hem).
Suggestie: ik stuur een technicus terplaatse waarop ik meld dat ik mss zelf een nieuwe modem kan gaan halen in het TN center niet zo ver hier vandaan.
Geen enkel probleem dixit de medewerker, ik zorg dat alle info genoteerd staat in het systeem.
Deze morgen naar het TN center geweest en daar ook vriendelijk geholpen en op 10' was ik terug buiten met een nieuwe modem.
Terug thuis nwe modem aangesloten en zowaar na 15' wachten alles terug actief. Wel met een nieuw IP adres maar dat is normaal.
Nu afwachten of de onderbrekingen opgelost zijn maar ik heb nu toch wel een goed gevoel gekregen en heb de indruk dat het stilletjesaan begint los te lopen bij TN.