24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
Volgens Testaankoop is er dringend nood aan een 4e Provider. Maar de vraag is of die wel brood ziet om de concurrentie aan te gaan en de zware investeringen te doen in een apart netwerk. Wordt 5G het wondermiddel? En waar gaat die dan zijn masten zetten? En gaat die zelf een glasvezel netwerk aanleggen? Wat als die gaat moeten huren bij de andere grote dan gaan die dat ook niet gratis verhuren. Hoeveel jaar verder gaan we dan zijn?
@igvfer persoonlijk zou ik wel graag nog een vierde speler op de markt zien komen. Het zou de prijzen en de concurrentie kunnen maken. Moest Orange nog uit zijn pijp komen met packs dan zou je ook al meer hebben aan concurrentie. Het aanbod van internet en tv en gsm is groot op dit moment maar de prijzen zijn veruit te hoog.
vrees dat er niet snel nieuwe concurrentie gaat komen, kost veel teveel geld om dit op te starten,
meeste belgen zijn ook blijven hangers, als je ziet wat orange maar heeft aan klanten op de periode dat ze goedkoper kabel en internet aanbieden dan vraag ik me af,
aan wat ligt het dat er amper overgaan naar daar.
er zijn er ook veel die denken dat Orange van telenet is omdat het op dezelfde kabel zit en daarom niet veranderen.
@igvfer Cegeka en Citymesh zijn samen aan het bekijken om als 4de provider naar buiten te komen.5G zal hier natuurlijk veel in meespelen. Citimesh is hier al een tijdje mee bezig.
Ben wel benieuwd wat het allemaal gaat kosten.
.