24773
netweters
|
152597
antwoorden
|
20720
vragen
|
Na veel wikken en wegen toch beslist telenet te verlaten. Ik ben dan ook sinds vrijdag weg.
alle toestellen en modem mooi binnen gebracht. diezelfde dag in de winkel. Hier zowel op papier als via een mail bevestiging gekregen dat alles afgesloten is (easy switch) en dat alle toestellen binnen gebracht zijn.
nu zie ik in mijn telenet dat mijn status diensten nog staat op wordt afgekoppeld.
wat willen ze hiermee zeggen? @Suzy kan jij dit eens bekijken aub?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Internet status wordt afgekoppeld
@matty waneer is dit binnen gebracht allemaal ??, kan zijn dat als dit vrijdag namiddag was dat deze aanpassing nog lopende is in het nieuwe systeem, kan paar dagen duren als het net voor het weekend is.
Je moet dat niet aan trekken die dag is het contract stop gezet dat gaat zeer vlot en is altijd juist ook als je belt binnen het uur is afgesloten
@matty zo ver ik weet heeft dit inderdaad te maken met het nog afhandelen van de laatste administratieve zaken (binnen geleverde hardware die nog verwerkt moet worden in de systemen). Zijn je nummers al overgedragen naar de provider waar je naartoe bent gegaan? Anders kan dit er ook wel voor zorgen.
Vinden het uiteraard jammer om te lezen dat je de beslissing hebt genomen om Telenet te verlaten. Maar weet dat je altijd welkom bent om alsnog op De Netweters te blijven vertoeven. 😉