Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Einde van een tijdperk Toshiba

Een van de grootheden van de vroegere laptopmarkt gooit de handdoek. Ik heb er ook ooit een gehad beginjaren 2000 en een aantal verkocht ook. En zeker tevreden erover en ook over de service.

Lees hier het artikel.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
4 reacties
kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Einde van een tijdperk Toshiba

Heel jammer, top laptops, wat duurder maar kwaliteit heeft zo zijn prijs.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Einde van een tijdperk Toshiba

Denk dat er nog weinig van verkocht werden en te vinden waren, dacht dat dit merk in de uk zit, toch alvast voor hun tv’s, ooit nog een tv gehad van dat merk maar nooit niet tevreden van geweest, na 3 jaar was die kapot, iets in de platte tv vanbinnen en het laten maken koste me evenveel als een nieuwe tv.

nu vind je al veel tv’s van hen met 4K voor zeer lage prijzen, vraag me af of dat kwaliteit kan zijn voor die prijs.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5224
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Einde van een tijdperk Toshiba

Ik ben sowieso al geen fan van laptops, dus vanwege mij geen tranen. (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Einde van een tijdperk Toshiba

@sb  Ik ben daar ook geen fan van. Maar ik gebruikte dat om bij klanten een en ander uit te zoeken. Probeer maar eens een netwerk te testen met een tablet waar geen UTP aansluiting op zit. Op een laptop had je nog alles, ik zeg wel had want dit is ook niet altijd het geval meer. En een deftige laptop kost een beetje geld. Die spullen van 500-600€ zijn niets waard ongeacht de soms mooie specs.

Toshiba had indertijd goede producten maar zoals aangegeven in het artikel is het op een bepaald moment sterk achteruit gegaan. Soms zijn er succesvolle firma's die teveel teren op hun verleden. JVC, nu niet op computergebied, was ook zo'n merk. Heeft de sprong naar de platte Tv's gemist, ook achtergebleven op audiovlak waar ze vroeger koploper waren.

Jammer maar helaas.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.