Beantwoorden
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Even even bedankje

Ondanks de voetbalstorm waar Telenet op deze zomerse dag mee te maken kreeg, wou ik Telenet ook nog even bedanken voor hun #samenerdoor initiatief. Ik denk dat dit bij de andere aanbieders niet meer het geval is (voor zover ik weet)  Dus bij deze: Telenet bedankt hiervoor! Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden.

 

(Dit loopt zeker en vast nog tot eind augustus en dat is bij mijn weten de enige provider die dit nog aanhoudt. Ik hoop dat dit nog verder loopt na augustus want het lijkt er niet op dat het “beestje” tegen dan bedwongen is en een tijdje geleden werd thuiswerk aanbevolen.)

 

PS. Ik weet dat de voetballiefhebber hier geen verhaal aan heeft maar voor dit “issue” is er een andere topic in dit forum

 

3 reacties
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Even even bedankje

Dat moeten we veel meer doen, denk ik.

 

Bedankt ook aan de klantendienst van Telenet voor hun vlugge service en uitleg, van het nieuwe abo dezer dagen...

 

🙂 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 530
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Even even bedankje

Hey @XTbe, bedankt hiervoor. Dit waarderen we echt enorm. Ik geef jouw mooi compliment zeker al intern door. 💛


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Even even bedankje

@Bjarne spijtig dat niet meer mensen dit eens doen een positief berichtje sturen met een bedankje voor de diensten op forums in plaats van altijd negatieve reacties posten.

het mag idd eens gezegd worden als iets positief is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.