Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Kelly001
Experienced Weetjesweter
De volle 100! De vlam zit erin. Topicwurm! Goed bezig!

Ervaringen met TV Vlaanderen

Ben nu al 4jaar bij tv vlaanderen met decoer als met de app nooit geen problemen kheb telenet tv buuten gewipt 6techniekers langs geweest en was altijd tzelfde de ene technieker zei dit en dat en de andere zeiden dat iets anders tlag aan de kabels zeiden ze ook allemaal karie tv vlaanderen is nu aangesloten met dezelfde kabels van telenet en daar is geen problemen met de tv box van tv vlaanderen

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Re: Problemen met digitale tv

35 reacties
Kelly001
Experienced Weetjesweter

ja das waar maar toch is goedkoper en je hebt gelijk kheb juis naar mijn zuster gebeld die werk bij tv Vlaanderen ze gaat weg andere werk ze zeg dat het niet zal blijven duren met tv Vlaanderen maar ik zit erniet mee in ik heb caravan daarom dat ik ook tv Vlaanderen hebt als het zo is zal ik uitkijken naar iets anders 

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@flip1953 die 86 zenders dat gecodeerd zijn, daar staan de bbc zenders ook tussen in de lijst, die zijn free to air, en er staan ook zenders tussen in die lijst dat enkel via internet te zien zijn, dus geen satelliet verbinding mogelijk, en van die 1000 zenders, welke kijk je echt dagelijks, die buitenlandse zenders dat we niet begrijpen kijkt geen kat, ik heb tv Vlaanderen met een niet tv Vlaanderen ontvanger, als ik de kaart er uit haal kan ik vele zenders nog bekijken waar tv Vlaanderen op hun zenderkaart mee uitpakt en zogezegd in het betalend aanbod steekt.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Kelly001 idd, heb in het begin toen ze startte tv Vlaanderen nog gesolliciteerd bij hen, moest toen in Brussel gaan in een kantoor in het industrie gedeelte daar, weet niet juist meer waar maar kreeg daar dan het antwoord dat ik teveel af wist van satelliet en niet paste in hun zoektocht naar mensen aan de telefoon omdat ze een opleiding moesten geven en dit voor mij al allemaal gekend was, toen had ik al door hoe ze wilde werken, heb al jaren abonnement daar maar de laatste tijd is het de ene na de andere zender dat verdwijnt via satelliet omdat ze een frequentie op satelliet willen stoppen om de kosten te blijven drukken.

ook de vele SD Vlaamse zenders zegt genoeg dat is gewoon is om plaats te houden voor meer zenders er op te zetten en toch de prijs blijven aanrekenen, bij Telenet krijg je die Vlaamse zenders in HD en het beeld verschil zie ik duidelijk, heb goeie kabel ontvangst zonder problemen, en dan merk je het beeld verschil heel goed met Telenet dat het in HD aanbied.

een voorbeeld, eclips tv, bij tv Vlaanderen in sd in lage kwaliteit, bij Telenet in HD met hogere kwaliteit.

voor NPO 1-3 is dan tv Vlaanderen beter beeld in HD met betere kwaliteit beeld.

bij de verdwijnende zenders staat het aantal op 5 tussen begin januari en februari zonder de andere dat al zijn verdwenen op de 23.5.

en dan zwijgen we nog van de waalse zenders op de hotbird 13 oost dat enkel met een CI+ module van tv Vlaanderen te bekijken is of hun eigen ontvanger.

zo heb je ook al minder zenders met je eigen ontvanger en smartcard.

Master-Magic | Krak

Kelly001
Experienced Weetjesweter

Denk jij dat ik erniet van ken die techniekers die langsgeweest hebben zeiden het zelf dat tv Vlaanderen mooiere en zelf scherpere beelden hadden ik heb een vu+ ultimo 4k zelf geprogrameerd maar ik zal hier niet alles aan de klok hangen als je een vu heeft en je kan hem zelf programmeren denk dan wel dat je eriets van kent khad vroeger een dreambox 8000hd was ook goed maar tis gedaan met dreambox die zullen binnen hier en een draai failliet gaan als het al zo niet is ja sommige bij tv Vlaanderen zijn niet gemakkelijk maar daar veeg ik me voeten aan zoals ik zei ga  hier niet alles bloot leggen als je begrijpt wat ik wil zeggen 

Master-Magic
Professional Superweter

@Kelly001 ik heb een dreambox 920 4K ontvanger met een ultimate tuner met 8 opnames ter gelijk op kabel en duo lnb’s voor op 10 posities via satelliet 2 verschillende frequenties te ontvangen of opnemen, maar tv Vlaanderen is satelliet telkens verder aan het verlaten om enkel via app nog beschikbaar blijven.

Master-Magic | Krak

Kelly001
Experienced Weetjesweter

Ja ken dat die dreambox maar kheb gehoord dat dreambox niet goe gaat en je bijna niets meer van updates meer kan hebben van dreambox ik vind die ik heb vu+ ultimo 4k toch beter zelf gemakkelijk en dat merk gigablue of zouets is ook goed