Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door

@Suzy  zoals we allemaal weten geeft Telenet ons extra vast internet in het kader van de Corona , de aangepaste piek en dal uren. Dit is ook altijd netjes meegedeeld via de website en via 'mijn Telenet' met telkens daarin de vermelding tot wanneer het beschikbaar is.

 

Nu heb ik net gezien dat de tekst ervan gewijzigd is , eerst stond er netjes ' we voorzien extra vast internet en dat al zeker tot het einde van het jaar '. Nu merk ik op dat de tekst dus gewijzigd is naar ' daarnaast blijven we ook altijd extra vast internet aanbieden'.  Mag ik hieruit concluderen dat de piek en dal uren ongewijzigd gaan blijven vanaf het nieuwe jaar ? En dat we dus bij deze piek en dal uren blijven? 

 

patrick37_0-1607705045791.png

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
19 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

@patrick37 Goed als je dat dan doet. Dan hoef je ook niet elke keer meer met dezelfde antwoorden af te komen. 

 

@robatoras   antwoord.

Ik wil de mensen zeggen,dat dit geen gunst is van Telenet,gewoon 'n reclame stunt,die hun niets kost.De grote netwerf is dik betaald door de klanten.

Welke gunst doet Ziggo in Nederland?onder dezelfde baas Liberty global

Die bieden ook 1Gbps speed aan,meer klanten,geen piek en dal uren.

Geen smalband.Waarom kan dit hier niet.En daar blijf ik op hameren,of je dit leest of niet maakt mij niets uit.

 

 

lukske1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Extra vast internet , samen er door

@Ex-Netweter 

Waarom zeg je dat; ik ervaar toch niet meer dat ik meer kan verbruiken overdag.  ik heb laatst 50GB gedownload-->50GB eraf.  Geen 25GB.  Telenet zegt dat extra internet beschikbaar is....tja, vroeger toch ook?  Als je betaalt natuurlijk.  Kun je me het tegendeel bewijzen?  Dan ga ik akkoord en ligt het aan mij, maar voorlopig geloof ik dat die maatregel is afgeschaft.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5209
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door


@Ex-Netweter  schreef:

@lukske1  schreef:

Ik denk niet dat er nog gratis extra vast internet is.  Het is weer gewoon pré-corona bij telenet.


Wat is de bedoeling om deze leugens te verspreiden???


Ik lees hier geen leugen, enkel een mening. Dat die mening dwaalt is geen leugen. De conclusie die er achter komt is een logisch gevolg van de geüite mening. De conclusie behandelen zonder rekening te houden van de mening, is verkeerd.

Een wereld met enkel waarheid (wiens waarheid?) wordt een saaie ondemokratische wereld. Nostalgisch denk ik terug aan een catechismusvraag. Wat is liegen? Liegen is de onwaarheid vertellen met het inzicht te bedriegen of nadeel te berokkenen.

 

 

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

 Die blokken bijkopen is gewoon geldgewin,niet meer niet minder.

Leg mij eens uit als je 150GB hebt verbruikt in de lagere formule ,val je op smalband,koop je 25GB bij heb je metteen terug de volle snelheid.Wijsmaken dat hun Nodes dit niet aankunnen,prietpraat.

Ze willen deze klanten gewoon 'n duurder formule aansmeren.Waarom .1Gbps aanbieden en tussen 17 en 24 uur mag je maar 750GB verzetten,en dan draaien ze de kraan dicht.Is zoals een zware auto met 'n zeer kleine brandstof tank.Pure schande dat dit alleen in Belgie kan.

Benieuwd of ze de piek uren nog durven(naar) terug draaien tussen 12 en 24 uur na corona.

Ik zie ze in staat extra betalen als je de piek uren wil behouden tussen 17 en 24 uur.

Eens de up omhoog extra betalen,zo gehaaid zijn ze.

Maar ja geen directe algemene concurentie in de 1Gbps klasse.

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door

@lukske1  

Ik heb een All internet dus ik kan niet tegen de helft downloaden maar de piek en dal uren zijn wel degelijk aangepast. Overdag , dus van 00 uur tot 17 uur , kan ik onbeperkt gebruik maken van het internet , dat zijn nu de dal uren. Vanaf 17 uur zit je dan weer in de piek uren en als je dan in die uren je 750 Gb bereikt zal je op verlaagde snelheid komen. 

 

Als je een abonnement hebt met een vast volume per maand dan zal je download aan de helft berekend worden. Dus als je dan een bestand hebt die je download aan 10 GB dan zal het verrekend worden naar 5 GB. 

 

Hier kan je het nog eens nalezen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.