|
25.670
netweters
|
158.849
antwoorden
|
|
21.418
vragen
|
Het betreft een website die in alle landen goed werkt en hier via Telenet niet. De tekst wordt wel getoond, de fotos niet. Heeft dat iets te maken met safesurf ?
Als die foto's op een volledig ander adres staan dan de website die je bezoekt kan dat ook door je browser komen.
Ik heb dit wel eens in Google Chrome. Dan moet ik Ctrl-shift-R gebruiken om de pagina compleet opnieuw te laden. In andere browsers heb ik dat gek genoeg niet.
Weet dat als je naar een webpagina gaat waar je onlangs nog op geweest bent, er een redelijke kans is dat je de webpagina te zien krijgt die opgeslagen is in je browser. Kan ook elders opgeslagen zijn op het internet. Enkel met Ctrl+Shift+R (of Ctrl+F5) ga je de pagina vernieuwen met de gegevens van de site die je bezoekt.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn, dus als @Fredy niet meer informatie geeft, kunnen enkel wat gissingen gegeven worden waarom dat zo is bij hem. Als iemand anders dan schrijft dat die hetzelfde voorheeft, is het helemaal niet zeker dat het daar gaat om dezelfde reden.