Beantwoorden
Harfang
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Informatie over diensten deblokkeren

Beste,

Bij het lezen van mijn faktuur zie ik een bericht/melding bij de vak "extra informatie" voor diensten deblokkeren.

"Vandaag rekenen we een deblokkeringskosten aan van 30€ voor alle gedeblokkeerde diensten, ongeacht het aantaal dienst die u hebt. Vanaf 22 september 2024 passen we die deblikkeringskosten aan in de prijslijst. Voortaan rekenen we een kost aan van 10€ per gedeblokkeerde dienst, met een maximum van 30 € per abonnement"

Ik ben al ondertussen 9 jaar klant bij Telenet en het is de eerste keer dat ik lees deze bericht

Valt het dus onder een standaardtarief die komt terug in de faktuur of het is enkel als we zitten plots met problemen bij de diensten dat deze kosten komen erbij ? 

Het is dus voor mij onduidelijke informatie . Kan iemand mij daar helpen ? 

Alvast bedankt voor uw informatie.

Fijne avond.

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Harfang 

Dir gaat er mee te maken hebben met diensten die geblokkeerd worden voor het niet betalen van de factuur. Dus als je te laat bent met betalen krijg je een een herinnering. Je kan die dan nog in een bepaald termijn betalen. Maar betaal je die niet zullen je diensten geblokkeerd worden , eerst gsm dan internet en tv. 
Moest je de factuur gaan betalen en je gsm is enkel geblokkeerd zal er dus die deblokkerings kost bijkomen extra boven op je factuur. Hoe meer dienste geblokkeerd hoe meer kosten als het gedeblokkeerd wordt. 
Daar gaat dit over en niet over een terugkerende betaling per maand dus als je op tijd altijd betaald is er geen enkel probleem 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Aanvullend op de uitleg van @patrick37 

Het feit dat je deze uitleg ziet staan is omdat men duidelijk moet communiceren wanneer er een tariefwijziging is. Zelfs als dit gaat om uitzonderlijke kosten.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.