Beantwoorden
Marjoa
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kan ik toestellen te laat teruggeven?

Tijdens corona zijn we verhuisd, waarna we geen nood meer hadden aan onze digibox en modem.  Op het moment zelf was de winkel gesloten, erna is het wat in de vergetelheid geraakt.

 

Nu hebben we het venster gemist voor teruggave en gingen de bedragen van onze rekening, maar iemand van de klantendienst zei me aan de telefoon dat we die toestellen nog steeds kunnen indienen en dan de bedragen terugkrijgen. Als we naar het Telenetpunt gaan, zeggen ze dat ze dat niet meer aanvaarden.

 

Wie van de 2 heeft gelijk? Kunnen we de toestellen enkele maanden te laat indienen en het geld dat werd overgeschreven (deels) terugkrijgen?

Tags (2)
5 reacties
Ex-Netweter
 

Kan ik toestellen te laat teruggeven?

Kan er iemand @Marjoa 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik toestellen te laat teruggeven?

@Marjoa  

Denk dat het een lange tijdloze discussie gaat worden maar heel simpel gezegd nee. Je hebt een verwittiging gehad om je toestellen binnen te brengen en daarbij zit dan de voorwaarde als je het binnen de zoveel tijd niet binnen brengt zullen die kosten aangerekend worden. Als je nu een paar dagen later daar mee komt en zegt dit is er aan de hand geweest is er wel wat begrip op te brengen maar nu na een aantal maanden later zal je dus het bedrag betalen. Aangezien het al van je rekening af is zul je dit geld ook niet terug krijgen. Maar je kan het vragen bij de dienst facturatie enkel denk ik niet dat je het geld terug krijgt omdat het een voorwaarde is die wordt gesteld bij niet inlevering van de toestellen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Kan ik toestellen te laat teruggeven?

je kan het altijd verkopen  natuurlijk zuur als toestel nog geen 2 jaar oud is wordt de volle prijs aangerekend  na een aantal jaren blijft de rest waarde bijna niets meer  ik dacht dat je toestel altijd kost binnen brengen dat zal verandert zijn je kan het toestel aan iemand geven ook die moet gewoon op naam zetten

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik toestellen te laat teruggeven?

@Marjoa 

Stel de vraag aan Telenet, niet via telefoon, wel via sociale media. Op deze manier heb je een geschreven antwoord. Ik kan me ook voorstellen dat de reactie van een eigen Telenet center anders is dan van een zaak die dat ook doet.

Marjo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Kan ik toestellen te laat teruggeven?

Heel goede tips, bedankt! Ik probeer het 🙂