24771
netweters
|
152593
antwoorden
|
20720
vragen
|
kan er iemand vertellen of iedereen Kinepolistickets krijgt of is dit slechts voor enkele gelukkigen?
@Ex-Netweter- Ik heb de discussie verplaatst naar het Lounge forum, omdat het niet echt thuishoorde onder Televisie > Enterntainment.
Zelf heb ik het advies van @Ex-Netweter gevolgd en bij mij was er inderdaad een banner te zien:
Voor wie dit (zoals mijn zus) niet te zien krijgt zal er (voorlopig?) geen extraatje zijn. Wie daarover klachten heeft kan beter - zoals al werd aangehaald - rechtstreeks contact opnemen met TN: telefonisch, contactformulier, Twitter, Facebook, ...
Naar aanleiding van de verschillende vragen die we gekregen hebben, willen we jullie laten weten dat we gebruik maken van een algemeen programma om onze trouwe klanten eens te verrassen met een cadeautje. Alle klanten zullen ook aan de beurt komen.
@sbIk ben benieuwd waar dat zou kunnen staan in de nieuwe "Mijn Telenet". Daar heb ik tot op heden nog nooit een banner gezien ...
Hier twee bioscooptickets ontvangen. Ik heb deze kunnen opvragen op 03 augustus.
heel vreemd, hier ook nog geen enkel cadeautje gezien...
ook hier al lang klant en niks cadeaus gezien.
@Ex-Netweter schreef:heel vreemd, hier ook nog geen enkel cadeautje gezien...
Dat is niet vreemd. Sommigen zien nu een cadeautje, andere niet. Zoals Suzy hierboven aanhaalde: iedereen komt wel eens aan de beurt.
ja, we hebben ook de nieuwe website en niets gevonden
MVG.
Marie-Christine.
@sb schreef:
@Ex-Netweter schreef:Bij MIJN TELENET aanmelden en dan zie je op de eerste pagina staan "Wij hebben een extraatje voor jou! " als je daar op klikt gaat er een nieuwe pagina open. Soms krijg je een film ticket , nu is dat een kookboek.
Dat heb ik juist gedaan en ik heb een albelli fotoboek ter waarde van 24,95 euro ontvangen. 🙂
Op de nieuwe WIGO 'Mijn Telenet' pagina is niks te zien van deze link. Die zijn ze blijkbaar vergeten. Hopelijk komt @Suzy haar belofte snel uit 🙂
Nogal wat mensen aan de klaagbank, maar als er in het Entertainment -bord een Playbox en een Albelli fotoboek worden aangeboden, dan reageert niemand?
@sb schreef:Nogal wat mensen aan de klaagbank, maar als er in het Entertainment -bord een Playbox en een Albelli fotoboek worden aangeboden, dan reageert niemand?
Dat is toch typisch voor klagers?