Beantwoorden
AmCam
Freshman Meerweter
Complimentendag Say what?! On a roll... Tien op tien!

Levering aankoop Samsung S26 ULTRA Telenet Toestelshop

Ik heb een pre order gedaan in de shop "Samsung S26 ULTRA 512GB" voor 11 maart

De betaling is wel onmiddellijk uitgevoerd, maar de status is nog steeds onveranderd sedert de aankoop: 

Bestelling wordt verwerkt

Iemand enig idee wanneer uitlevering zal starten?

80 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Die vraag stel je volgens mij beter aan Telenet zelf.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

Wat @sb zei.

En aan die zotte prijs dat Telenet hem nu verkoopt ga je misschien in de wachtrij terecht komen? Dus geduld....

AmCam
Freshman Meerweter

Ik krijg van Telenet geen enkele reactie (zou twee uur duren maar noppes)

*aankoop 9 maart.

AmCam
Freshman Meerweter

Blijkbaar moet ik wachten op Post.NL voor verder verwerking.
Maar de betaling is wel vlot naar Telenet gegaan.

En andere verkopers leveren blijkbaar wel vlot.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Tja, een smartphone koop ik bij Vanden Borre of Coolblue of zelfs Bol in plaats van bij een provider wiens hoofdbusiness internet, tv en (een beetje) mobiel is. Je krijgt een korting - tegen voorwaarden - maar je zal geduld moeten uitoefenen. Dat is hier al keer op keer bewezen. Soms heb je geluk en soms moet je afwachten.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AmCam
Freshman Meerweter

Via Chat Telenet na 7 uur wachten eindelijk een minder leuk antwoord:

Hallo Albert, bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, we hebben je bestelling ontvangen Samsung Galaxy S26 Ultra 512GB BLACK. Ik kan me voorstellen dat je er zo snel mogelijk mee aan de slag wilt. Helaas kunnen we je nog geen concrete leverdatum geven. zodra je apparaat is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code, zodat je je pakketje nauwkeurig kunt volgen.

Ok kan je alleen een ruwe schatting geven; de geplande datum is 20/04/2026, maar het is goed mogelijk dat je het al eerder ontvangt.
Ik

Waarom is dat dan niet eerder vermeld op de website en rekenen ze wel het volledig bedrag aan bij aankoop.
Hopelijk is de leverdatum ook de faktuur datum.

Ik: 
Waarom is dat dan niet eerder vermeld op de website en rekenen ze wel het volledig bedrag aan bij aankoop.
Hopelijk is de leverdatum ook de factuur datum.

Telenet; Sorry dat dit niet op de site vermeld staat, ik geef je feedback meteen door aan onze IT-afdeling, als je nog vragen hebt, laat het zeker weten!

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Als het dringend is moet je naar een winkel 

Nu heb je een mooie korting gehad de website geeft de indruk dat ze stock hebben naar dat is niet het geval 

Zeker bij nieuwe modellen is dat niet geval ook moet gezien worden wat de winkel krijgt van stock dat bepalen zij niet 

Er zijn modellen die ouder zijn die zijn binnen 3 dagen geleverd via post nl op voorwaarde dat kalm is en geen vakantie periode is 

Dat je mailbox en spam map goed in de gatten moeten houden wand opeens is het toestel daar juiste planning is nooit geweten 

en soms wordt toestel gewoon aan de deur achtergelaten of in post nl punt zonder dat je weet 

Inovation
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

AmCam
Freshman Meerweter

Als het dringend is moet je naar een winkel 

Dit heeft niets met dringend te maken!
Wel de werkwijze van Telenet die niet doorzichtig is.

En ik koop niet bij Post.NL waar ze naar verwijzen.

Zelfs de medewerker van Telenet is het daar mee eens!

Medewerker Telenet

(21:40) Hicham: Sorry dat dit niet op de site vermeld staat, ik geef je feedback meteen door aan onze IT-afdeling, als je nog vragen hebt, laat het zeker weten!

AmCam
Freshman Meerweter

Dag Albert,

Je bestelde onlangs een toestel uit de splinternieuwe Samsung Galaxy S26 Series. Fantastische keuze! We geven je graag een korte update.

Door het overdonderende succes van deze lanceringscampagne lopen onze leveringen vertraging op. Daardoor kunnen we je toestel nog niet meteen versturen.

Wat betekent dit voor jou?

We kunnen je op dit moment nog geen exacte leverdatum meegeven.

Je kunt je bestelling nu nog niet in real-time volgen via een link.

Zodra je toestel bij ons binnen is, sturen we het meteen naar je op.

Je ontvangt automatisch een e-mail van PostNL met de juiste leverinformatie op het moment dat je pakket is aangemeld. Hou je mailbox dus goed in de gaten.

We begrijpen dat dit nieuws niet ideaal is, zeker als je uitkeek naar je nieuwe toestel.

Dankjewel voor je geduld. We blijven je bestelling nauw opvolgen en zorgen er samen met Samsung voor dat je toestel zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Vriendelijke groeten,

Het Telenet-team

AmCam
Freshman Meerweter

Beste,

Dit is niet mijn eerste aankoop bij Telenet, tot nu toe geen enkel probleem ondervonden.

Maar hier gaan ze in de fout, door gebrek aan een correcte communicatie.

Hopelijk in de toekomst niet meer problemen, wanneer Telenet verder opgaat in "Vodafone Ziggo"!?

Silverwing
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Ik heb die ook besteld en vanmorgen een mail gekregen dat ze nog geen leverdatum konden mededelen. Op de site stond dat ze vanaf 11-3 leverbaar zouden zijn.

Telenet laat ons dus gewoon in het ongewisse terwijl andere verkopers het toestel wel probleemloos kunnen leveren. Mijn buurman is bij Orange en heeft de zijne al van 6-3!

Het ergst van al is dat de actie alleen geldig was online, in de Telenet shop hier kreeg ik als commentaar dat ze mij alleen de 256GB konden leveren, zelfs de prijs mocht ik niet weten als Telenet klant.

Ik ga een klacht neerleggen bij de fod economie, dit zijn lokvogelpraktijken en daar staan zware boetes op!!

AmCam
Freshman Meerweter

Inderdaad, er stond pre-order, krijg als eerste levering vanaf 11/03

De S26 reeks is overal verkrijgbaar,
Alleen Telenet kan niet leveren en moet ook stoppen om de bal in het kamp van Post.nl te leggen.

Wij kopen aan bij Telenet. 

LordCoeCoe
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Topicvreter! BINGO!

Dit is normaal, pre-orders nemen veel tijd in beslag. Zeker voor mijn iPhone net na de lancering.