24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik zit met een vreemd probleem hier. Met mijn Chrome ben ik automatisch ingelogd hier op Netweters met deze username waarmee ik post. Echter, ik slaag er op geen enkele andere browser in om in te loggen op dit account.
Het meest evidente lijkt me om in te loggen met mijn GMail-adres, aangezien ik ook daar de notificatie-mails van Netweters krijg. Echter, wanneer ik dat doe, kom ik op een ander account terecht waar ik vroeger blijkbaar ook nog mee gepost heb. Meer nog, dat profiel lijkt niet compleet want ik krijg ook een melding 'Registratie afronden', waarbij mij opnieuw gevraagd wordt naar een Schermnaam en e-mail adres, wat vreemd is want die heb ik dus al, ook op dat ander account (username = Nettor). Wanneer ik die bestaande username of gmail adressen ingeef, krijg ik een foutmelding dat die al in gebruik zijn. Dus als ik hiermee verder doe, krijg ik gegarandeerd nog een derde account.
PS: als ik probeer in te loggen met mijn oude Telenet logins (nl. voornaam.familienaam of w123456), word ik geredirect naar een pagina waar me gevraagd wordt in te loggen met mijn Telenet profiel, wat uitgerekend met dat GMail adres is. Een beetje hetzelfde als hoe Mijn Telenet nu veranderd is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is iets dat door een moderator moet/kan nagekeken worden.
Indien alles klopt wat je zegt en er een fout is in het systeem zelf kunnen zij manueel ingrijpen en de nodige correcties (zoals verwijderen van oude, overbodige gegevens, foutieve combinaties, ...) doorvoeren. Dat mogen ze niet zonder uw toestemming, die dien je dus formeel te geven.
Wat je ook kan doen is die vraag om aanpassing via WhatsApp te stellen, erbij uitdrukkelijk vermeldend dat je aan de moderatoren van "Netweters" de toestemming geeft om uw persoonlijke inloggegevens hier aan te passen. Op die manier hebben ze het ineens schriftelijk.
Een mail kan je immers niet sturen ... Zoals bij de meeste operatoren ...
Thanks, heb gewoon een berichtje gestuurd naar @Suzy en denk dat zij mij wel verder kan helpen. Ondertussen wel oude threads gelezen van mensen die destijds bij overschakeling naar Wigo blijkbaar gelijkaardige issues hadden.
Het zou kunnen dat je in dat geval misschien even geduld gaat moeten hebben, want Suzy is eventjes out.
Ze leest wel af en toe haar berichten dus het zou kunnen dat ze het alsnog doorspeelt naar de collega's.