24757
netweters
|
152436
antwoorden
|
20704
vragen
|
Kleine survey voor de interesse 😛
wat gebruiken jullie gemiddeld qua internet/maand? en is dit fel vermeerderd sinds de COVID-19 situatie?
@beke schreef:@louishufken dan kan je bij proximus gratis met 300Gb blokken uitbreiden ...
750Gb/300Mbps = 2500 sec internetten (piek) en het is op. Aan +/- 100€ is dat 4cent/sec internet?
Dat is dan weer gene vette!
Verwar bits and Bytes niet ...
@m-jan20 schreef:@StefaanH het lijkt me dan moeilijk om een abonnement te kiezen. Heb je vast volume of toch onbeperkt?
All-Internet, dus de FUP van 750 GB. Erfenis uit de tijd dat zoon en kleinzoon inwoonden.
Ik weet het ik heb zoveel niet nodig. Mettertijd zal ik wel terugzakken naar Basic met 150 GB, Maar voorlopig laat ik het zo omdat het af en toe toch boven de 150 komt.
Voorheen was er nog abo ertussen, maar dat is helaas weggevallen. Dat tussenin zou nu voor ons beidjes voldoende zijn.
de concurrentie...
Telenet Basic Internet 100Mbit max DL
Proximus Maxi/orange: 100mbit max DL
basic abo is even snel als het snelste abo van de concurent 🤷🏻♂️
en voor bedrijven is de FUP niet van toepassing (te zien welk abo)
Business Fibernet 3TB
wigo business = unlimited (zonder FUP)
enkel de klik's hebben FUP
met uitzondering van klik buro (unlimited)
@bekeIk betaal 99,50 euro netto voor internet incl boost aan 1Gbps down 40Mbps up.
HDtv met extra HD packet .Terugkijk TV incl Digicorder
Vaste lijn,met gratis bellen in de dal uren ook naar gsm.
Geen enkele provider buiten Telenet kan mij hetzelfde aanbieden voor die prijs.
En geen appelen met peren vergelijken.😯
Business Fibernet S 150/15Mbps heeft 200GB vast volume met Fup is ook het enige business
Business Fibernet met 3TB is niet meer verkrijgbaar en is ONBEPERKT geworden
Als je tevreden bent met max 93/32Mbps over koper meestal amper 75/20Mbps onbeperkt of 3TB moet je edpnet of proximus nemen.Denk er aan als je HDtv kijkt of 4k en een ander wil nog downloaden,schiet er niet veel meer over van de 93 of 75Mbps 🤔
@robatoras schreef:@bekeIk betaal 99,50 euro netto voor internet incl boost aan 1Gbps down 40Mbps up.
HDtv met extra HD packet .Terugkijk TV incl Digicorder
Vaste lijn,met gratis bellen in de dal uren ook naar gsm.
Geen enkele provider buiten Telenet kan mij hetzelfde aanbieden voor die prijs.
En geen appelen met peren vergelijken.😯
Business Fibernet S 150/15Mbps heeft 200GB vast volume met Fup is ook het enige business
Business Fibernet met 3TB is niet meer verkrijgbaar en is ONBEPERKT geworden
Als je tevreden bent met max 93/32Mbps over koper meestal amper 75/20Mbps onbeperkt of 3TB moet je edpnet of proximus nemen.Denk er aan als je HDtv kijkt of 4k en een ander wil nog downloaden,schiet er niet veel meer over van de 93 of 75Mbps 🤔
idd, zie het veel bij mensen die overstappen van proximus
- modem op gelijkvloers
- 2de box op verdiep
> enkel SD ipv HD mogelijk
@robatoras schreef:@WhengAbonementen met fup zijn ook duurder.
En die kunnen geen volume bij bestellen in de piek uren.
De dalurenregeling in tijden van Corona kan ik zeker begrijpen. Maar het blijft bizar dat in "gewone" tijden de daluren voor abo's met vast volume tot 10u zijn en voor abo's met FUP tot 12u. Trek dat toch gewoon gelijk...
@WhengTelenet wil gewoon dat de lagere formules die niet toe komen met hun volume een upgrade doen.Brengt extra geld in het laadje.
De Nodes kunnen dat gemakkekijk aan.
Bewijs,De dal uren zijn nu voorlopig opgetrokken van 12 naar 17 uur.
@robatoras schreef:@WhengTelenet wil gewoon dat de lagere formules die niet toe komen met hun volume een upgrade doen.Brengt extra geld in het laadje.
De Nodes kunnen dat gemakkekijk aan.
Bewijs,De dal uren zijn nu voorlopig opgetrokken van 12 naar 17 uur.
Als het aankunnen door de nodes een argument zou zijn, dan kom ik tot de conclusie dat Telenet aan iedereen onbeperkt kan geven. Of dat Telenet aan iedereen de volle snelheid kan geven. Het resultaat is dan dat iedereen het laagste tarief krijgt voor het grootste volume en voor de hoogste snelheid.
Dat aanbod met verschillen in volume, snelheid en volume noemt men differentiatie.
@janne_manZe houden 'n stok achter de deur.
En die stok past bij de volgende prijsverhoging.
En onbeperkt komt er niet voor de lagere formules.
'n Bedrijf is er om zoveel mogenlijk geld te verdienen.
En ze hebben hier geen concurentie zoals Ziggo in Nederland.
Zou het, dat LG Telenet volledig zou willen inlijven na de mislukte poging in 2013 om hetzelfde te doen?
Pff.... waartoe leidt deze discussie eigenlijk?
Mag ik jullie er eens op wijzen waarover deze topic gaat?
@Mathuas schreef:Kleine survey voor de interesse 😛
wat gebruiken jullie gemiddeld qua internet/maand? en is dit fel vermeerderd sinds de COVID-19 situatie?
Een simpele enquête over iedereen's maandelijks verbruik. Niet meer, niet minder.
Geen idee waarom het hier weer mateloos off-topic gaat, en wat prijzen, snelheden, FUP's, concurrentie, en zelfs de Telenet aandelen hiermee maar iets te maken hebben 😫
Dag 10
totaal 589GB waarvan 26GB in de piek
@Ex-Netweter
Juist!
2500 * 8 dan 🙂
Die snelheden van prox zijn erg onderhevig aan de plaats van levering!
Maar zitten al deze mensen bij Telenet omdat ze goed zijn, of omdat er niets beters is hier in België? 😉
Gisteren 43GB verbruikt (18 piek), dit forum trekt dus zwaar 😁
ik zit bij Telenet omdat:
1. Ik bij orange evenveel zou betalen voor minder.
2. Ik bij Telenet gewerkt heb en hun producten goed vind.
3. Omdat de klantenservice top is
4. Ze mee zijn met innovaties
Da's waarom ik bij hen klant ben