24777
netweters
|
152632
antwoorden
|
20725
vragen
|
Telenet trekt op 16 augustus de prijs van een deel van zijn abonnementen voor internet, tv en telefonie op met 1 procent.
De betrokken klanten worden de komende weken op de hoogte gebracht, zegt het telecombedrijf.
De laatste prijsaanpassing dateert van 25 oktober vorig jaar. Toen verhoogde Telenet de abonnementsprijzen met 1,05 procent. De nieuwe verhoging is volgens het bedrijf nodig om de kwaliteit, stabiliteit en veiligheid van producten en diensten te blijven verbeteren
https://press.telenet.be/telenet-informeert-zijn-klanten-over-prijsaanpassing-in-lijn-met-inflatie
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet verhoogt tarieven voor internet, tv en telefoni
@robatoras Hier is al over gecommuniceerd door Suzy
Inhoud gewijzigd door patrick37 (Krak) | Reden: URL verwijderd, was naar een topic in de Krak Lounge
@robatoras Dit was toch te verwachten, elk jaar slaat het op, ook voor de werkmensen dat een beetje meer verdienen 😉
@Master-Magic Maar nu zijn ze wel veel vroeger,laatst was 25 oktober 2020.
https://press.telenet.be/telenet-informeert-zijn-klanten-over-prijsaanpassing-in-lijn-met-inflatie
@robatorasIs rond dezelfde tijd als bij ziggo Nederland, is meestal altijd zo 😉
ik mag meer betalen, ga uitkijken naar iets anders voor internet, kan glasvezel krijgen 🥳🥳
Uiteindelijk zal alles duurder worden. De nieuwe pakketten en Wigo blijven buiten schot maar dit zal voor volgend jaar zijn vrees ik.
@patrick37 Enkel Wiggo unlimited valt er uit, de rest mag een verhoging verwachten van wiggo 😉
Dat bedoelde ik ook 🙂 Bedankt voor de aanvulling.
Tja, dat was te verwachten. Ik ga toch niet van provider veranderen. Ik heb een One pakket en ben daar heel content van. Voor mij dus geen prijsstijging dit jaar 😉
@Master-Magic @robatoras Voor mij komt er 1.07 euro bij. Mijn pensioen was in Februari al verhoogd. Ik ben best tevreden van Telenet en heb hier toch geen deftig alternatief. Dus hou ik het zo.
Here we go again.
Volgende tarieven blijven ongewijzigd:
De eerste groep was al geïndexeerd bij de lancering... Bvb. Basic internet nu nog € 28,60. Easy Internet € 30. € 28,60 + 1% is echter maar € 28,89... Ruim geïndexeerd dus. Als rond bedrag was € 29 misschien beter geweest. 🤑
De tweede groep inderdaad niet, want genoeg concurrentie op de mobiele markt?