Beantwoorden
Luc_T
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

Dus als je naar de promo's kijkt bij Telenet zie je dat je Streamz daar ook een maand gratis is?

Het zijn daar echter korte maanden: als je op de button klikt om die gratis maand aan te vragen, dan krijg je een boodschappenmandje met 2 weken gratis...

Volgen telefoontje van Telenet zou het iets te maken hebben met website die men op maandag bijwerkt en ze raden aan om na een volgende maandag nog eens te proberen...  Ben benieuwd of er voldoende maandagen gaan zijn voordat de promotie afloopt op 31/12.

 

Streamz.jpg

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 1 maand gratis Streamz van Het Laatste Nieuws

  

7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

@Luc_T 

Daar geeft Telenet je een verkeerde suggestie. Als ik de logica doortrek kan het best zijn dat er toekomende week één week gratis gaat staan.

Heb je contact genomen met één van de manieren zoals dat hier staat onder de kop Abonnenemt aanpassen? Probeer het nog eens, eventueel via sociale media.

Luc_T
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

@janne_man 

 

Ja, op één van die manieren heb ik het gemeld en die screenshots meegestuurd. 's Anderendaags telefoon gekregen van vriendelijke dame die het verschil tussen 1 maand en 2 weken ook nog niet gezien had, het even ging navragen en wat later terugbelde met de boodschap dat het voor een van de volgende maandagen ging zijn

Ik wacht met spanning op volgende maandag...  

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

Er lijkt iets fout te lopen met deze promotie in de webshop van Telenet. Momenteel staat er dat je met deze promotie "2 weken gratis Streamz" krijgt, maar dit zou 1 maand moeten zijn. Ik kan bevestigen dat dit effectief in onderzoek is en Telenet er alles aan doet dit zo snel mogelijk op te lossen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

Ondertussen vernomen dat het probleem met de Streamz promotie in de Telenet webshop werd opgelost. Vanaf nu kan je de promotie correct activeren. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Luc_T
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

Ik zal toch maar tot maandag wachten, zekers?

In mijn winkelwagentje van vandaag 18/12 13u10 zijn het nog altijd 2 weken...

 

Streamz.JPG

Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

Ja ik heb het via Mijn Telenet gedaan en ben beloond met 3 x 2 weken Gratis 👍

leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Slechts 2 weken gratis Streamz met promotie uit HLN?

Ik heb de Streamz via HLN besteld en heb HLN betaald en op mijn telenetfactuur stond er dezelfde maand reeds Streamz, dus 2x betaald, heb dat laten weten via messenger en moest contact opnemen met Streamz zelf, ik vond en vind dat nog niet aangenaam van de medewerker op messenger, is dat geen vraag die hij zelf aan Streamz moet stellen? 

Ik heb wel 2x betaald en niets van geld weergezien !!!!!