Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet OneCLoud

Sinds enkele dagen komt er op Facebook een melding van Telenet OneCLoud
Zie hier
Voorlopig is het enkel een onderzoek om te zien of er interesse voor is.
Interessant is ook dat het dataverbruik niet wordt meegerekend

De kleine lettertjes onderaan:

* BELANGRIJK:

Dit is geen aanbod, maar een test om de interesse van particulieren in dit productaanbod te valideren.

Telenet is continu op zoek naar diensten waarmee zij meer waarde kan bieden aan haar klanten. Via deze webpagina test Telenet de interesse van particulieren in Cloud opslag dienstverlening en de mogelijke prijszetting van zulke dienstverlening. Of Telenet in de toekomst effectief een Cloud opslagdienst op de markt zal brengen en wat in dat geval de uiteindelijk naam, vorm, functionaliteiten en prijs van zulke dienstverlening zullen zijn, is afhankelijk van de resultaten van het onderzoek naar de noden en wensen van de consument. Je kan Telenet er dus niet toe verbinden om OneCloud overeenkomstig op deze webpagina vermelde functionaliteiten en/of aan de vermelde (kortings)prijzen aan te bieden.

Tags (2)
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet OneCLoud

Leuk initiatief want veel gebruiken er de cloud ik ben er eentje van. Maar daar gaan we weer WEER betalende dienst. Dit zou standaard moeten zijn bij de Wigo . Betaal maandelijks genoeg om deze diensten gratis erbij te mogen hebben. Mijn partner heeft bij Orange Arend abonnement maar heeft 500 GB gratis opslag in de cloud voor foto's en dergelijke en ik kan daar van mee genieten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet OneCLoud

Het is commercieel gezien beter er eerst een prijs op te plakken en dit dan achteraf als gratis snoepje bij een of ander abo aan te bieden.

Gratis is nu eenmaal niet altijd gratis en ik heb laatst ergens gelezen dat het gratis verhaal aan het afkalven is ten voordele van betalende diensten omdat de mensen het beu zijn wegens het teveel aan neveneffecten zoals reclame e.d.

Ik vermoed dat Telenet de markt aftast want dergelijke servers opzetten en onderhouden kost geld en waar moet dit vandaan komen bij het gratis aanbieden? De verkoop van de gebruikersdata?

Bedrijven zoals Orange en zelfs Proximus doen dit om hun product aantrekkelijker te maken. Heet Telenet dit direct nodig? Misschien wel. Maar ik vind het in elk geval commercieel gezien een goede zet om het als betalend product in de markt te zetten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet OneCLoud

Sorry @igvfer  dat ik zeg maar ik vind het niet correct dit als betalende dienst aan te bieden. Denk dat wij maandelijks genoeg betalen in onze pakketten dat het er toch wel bij kan zitten ' gratis '. Als men nu zegt u heeft basic internet dan is het een optie deze erbij te nemen betalend maar vanaf een Wigo pakket mag het er toch bij zitten vind ik . Maar dit is ieder zijn persoonlijke opvatting in ieder geval die van mij en dus niks tegen u he @igvfer 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet OneCLoud

Elk zijn mening daarover. En ik zou het als klant met de speedboost optie ook leuk vinden als dit mij gratis aangeboden wordt. Ik denk dat ze nu hetgeen ze willen aanbieden aan het testen zijn en kijken of er een markt voor is. Want staat er niet zoiets in de kleine lettertjes dat er nog geen rechten kunnen geclaimd worden als je dit aanschaft omdat ze nog niet weten of ze dit effectief zullen blijven aanbieden.

Trouwens de lounge is er om ideeën en meningen te spuien. En ik merk dat er binnen telenet meer en meer wordt rekening gehouden met wat er op de Netweters verschijnt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet OneCLoud


@igvfer  schreef:

...

Trouwens de lounge is er om ideeën en meningen te spuien. En ik merk dat er binnen telenet meer en meer wordt rekening gehouden met wat er op de Netweters verschijnt.


@igvfer absoluut, meningen mogen hier steeds op een respectvolle manier gedeeld worden met elkaar.

 

Zoals jullie ondertussen wel weten lezen wij hier sowieso dagelijks mee. 🤓 En zodra we zelf merken dat er threads ontstaan met interessante suggesties die voor meerdere klanten of een doelgroep interessant zijn, sturen we deze door naar diensten die ermee bezig zijn. Betekent natuurlijk niet dat er altijd iets mee wordt gedaan of het altijd 100% zoals gevraagd wordt geïmplementeerd, maar luisteren en populaire topics of issues melden doen we zeker. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

gui1
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
De vernieuwde WIGO? Topicvreter! Laat de zon in je hart! Smile!

Telenet OneCLoud

Hi,

absoluut voorstander van. Al lang vragende partij.