Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet eerste kwartaal 2023

Ze liggen op koers.Ondanks alle problemen met hun overzetting naar het nieuwe IT System.

AnyConv.com__1ste kwartaal 2023.jpg

5 reacties
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet eerste kwartaal 2023

Het gaat helemaal niet goed met Telenet.

Telenet heeft in het eerste kwartaal de nettowinst en aangepaste EBITDA na leases onder druk zien staan, mede door de hoge inflatie. Dit maakte het telecombedrijf donderdagochtend bekend. De omzet bedroeg in het afgelopen kwartaal 702,8 miljoen euro, goed voor een stijging met 9 procent op gerapporteerde basis.

Onderaan de streep stond een nettowinst van 16,8 miljoen euro. Dat is een daling met 90 procent op jaarbasis, wegens de terugval van de reële waarde van derivaten. De bedrijfswinst daalde met 21 procent als gevolg van een inflatiedruk op de kostenbasis.

Bron: ABM Financial News

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Telenet eerste kwartaal 2023

'n stap dichter voor Liberty Global  voor de volledige overname van de resterende 41% aandelen.

Het zijn Amerikanen hoor.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet eerste kwartaal 2023

Er is ook een terugval van digitale kijkers dat veranderd zijn met kijken via een andere optie (andere provider of volledig via app).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Telenet eerste kwartaal 2023

Allemaal in het voordeel van Liberty global,ze willen Telenet volledig in handen hebben,en weg van de beurs.

Liberty global is gewoon te groot om tegen te boxen.

Ex-Netweter
 

Telenet eerste kwartaal 2023

De prijsverhoging die ze gaan door voeren , zal daar ook wel iets mee te maken hebben ? Ik ben er toch niet zo heel erg blij mee wie wel ? Nienand zeker. En Belgie zit bij de duurste landen in de EU.

Mijn zus woont in Frankrijk en is klant vam France Telcom , ik meen te weten dat zij voor internet , telefoon vast en mobiel en tv. Iets van rond de € 40 in de maamd betaald. Ze is wel met pensioen en woont samen met haar vriend en zijn niet gehuwd. Of dit er iets mee te maken heeft weet ik niet ? Zou het eens moeten vragen en ook het juiste bedrag want heel juist weet ik niet , maar tis zeker een heel stuk minder dan bij ons. De helpdesk + klantendienst is daar een ramp. Ze moet daarvoor naar Maroco bellen. En je moet op je strepen staan om iets voor elkaar te krijgen. Dan is Telenet bij ons een luxe. 

En nog een andere zus die woont in Nederland waar het ook goedkoper is dan hier , alleen bij KPN niet waar zij bij zit ook met een trio pakket en zij betaald rond de € 60 of zo iets. Ook dat zou ik moeten vragen. Klantendienst is wel iets beter maar te veel met voice mail enz. Ook niet dat.