Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Vaarwel

Bij deze wil ik even melden dat ik mijn account ga afsluiten.
Het is genoeg geweest.
Mijn nemingen worden toch niet geapprecieerd en er zijn er te veel die denken het warm water te hebben uitgevonden.
Er is te weinig respect naar nieuwe leden die hun vraag misschien niet correct stellen, of die van al de technische termen te weinig af kennen.
Er zijn er die gelukkig zullen zijn met mijn beslissing

5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vaarwel

Beste,

 

Ik vind het heel jammer dat het allemaal zo is verlopen. Je hebt natuurlijk gelijk, die reacties waren ongepast. En er had moeten op gereageerd worden door de moderator, daar is ook een steekje laten vallen. Want door de band is dit een heel aangenaam forum met alle respect voor iedereen en iedereens mening. En personen die uit de band springen worden normaliter onmiddellijk terechtgewezen.

 

Wat hier gebeurd is heb ik nog nooit gezien ....

 

Misschien lees je dit niet meer, maar het zou fijn zijn moest je toch de draad weer kunnen oppakken. Iedereen telt hier mee en iedereen wordt geholpen in de mate van het mogelijke.

 

Vriendelijke groeten,

Stefaan


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vaarwel

Ik begrijp u.

Het is de eerste keer dat ik zoiets zie op de Netweters. 

Er is bij een aantal deelnemers een groot gebrek geweest aan inlevingsvermogen.

Ik begrijp ook de frustratie van de oorspronkelijke vraagsteller. Het is niet omdat er normaal iets gebeurt (bv. het versturen van een bericht dat een abonnement een einde zal nemen), dat dit altijd gebeurt en dat de ontvanger dit bericht ontvangen heeft, laat staan gelezen heeft.

Sorry, dat had zo niet mogen aflopen. Ik wil u toch nog één vraagje ter overweging geven: Mag men het kind met het badwater weggieten?  Aan u om te beslissen.

Wat je ook moge beslissen, een welgemeende vriendelijke groet .

Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vaarwel

Ik sluit me aan bij @StefaanH en @janne_man.


Het is onbegrijpelijk hoe het gisteren uit de hand is gelopen. Er had absoluut een moderator moeten ingrijpen, zonder twijfel. Ik neem dit dan ook op met het moderatoren team, zodat dit in de toekomst vermeden kan worden. 

 

Erg jammer dat je ons hebt verlaten, maar I wish you all the best.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vaarwel

Een niet uitgewerkte gedachte die bij mij opkomt. Zou het kunnen helpen als er een enig mailadres is voor de moderatoren.  Ongeacht wie moderator is kan dan via dat mailadres bereikt worden. De kraks zouden dat mailadres kennen en enkel mogen gebruiken in uitzonderlijk gevallen.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Vaarwel

Ik zit op vele fora, en hoe het hier verloopt kom je zelden tegen op een forum. Hier wordt ik niet alleen gerespecteerd als klant, maar ook als vriend. En dat gebeurd zelden op fora.

chapeau Netweters, kraks en moderators!!

Never trust in Dust