24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Klik hier
PS:
ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar
ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One
Kan/Mag je bij Telenet overigens tetheren met je mobiel abonnement ? Ik ga wellicht overschakelen naar One zodat de kinderen in de auto meer data hebben voor hun iPad. Die tetheren ze nu met de iPhone van mijn vrouw die momenteel nog bij Proximus zit.
Ik weet alleszins dat operators dat kunnen disablen, want het is heel lang zo geweest dat het tetheren niet werkte met de iPad waar we een pre-paid Orange kaartje gebruiken (maar ondertussen is die beperking ook wel weg).
Dat is mogelijk bij Telenet. Ik gebruik het zelf in combinatie met iPhone en MacBook on the go
@Tomby schreef:Kan/Mag je bij Telenet overigens tetheren met je mobiel abonnement ? Ik ga wellicht overschakelen naar One zodat de kinderen in de auto meer data hebben voor hun iPad. Die tetheren ze nu met de iPhone van mijn vrouw die momenteel nog bij Proximus zit.
Ik weet alleszins dat operators dat kunnen disablen, want het is heel lang zo geweest dat het tetheren niet werkte met de iPad waar we een pre-paid Orange kaartje gebruiken (maar ondertussen is die beperking ook wel weg).
Dat kan zeker, je kan zelfs gratis een extra data kaart aanvragen om in een mobiele hotspot te steken bijvoorbeeld!
Ter info
Vraag me af hoe je bij online overschakeling kan bepalen welke simkaarten je schrapt als je een Wigo 35 met 5 Sims wil beperken tot 4 (je vijfde Sim moet immers vervangen worden door een data kaartje dat je opnieuw moet bestellen)?
Denk dat ik telefonisch ga overschakelen. Ben wel altijd nerveus bij dergelijke wijzigingen, er liep in het verleden wel altijd iets verkeerd...
/Tom
En we zijn geswitched...
Telefonisch contact opgenomen omdat ik het schrappen van 2 van de 5 simkaartjes niet meteen mogelijk zag via "mijn telenet".
De aanpassingen zijn meteen netjes te zien in "mijn telenet" na de aanpassing en de prijsberekening komt helemaal overeen met wat ik vooraf berekend had.
2 kaartjes zijn telefonisch netjes geschrapt (wel aangeraden om de kaartjes meteen niet meer te gebruiken omdat ze tijdelijke als losse nummers op je abonnement staan (en verbruik aangerekend wordt) tot ze gewist zijn.
Daarnaast blijft Play Sport + Play More bestaan dus dat is gebleven met de bundelkorting. Play Sport + Streamz+ is niet hetzelfde (wel vreemd dat als nieuwe klant play more er niet tussenstaat als je via de hoofdsite gaat)
Laat ons nu hopen dat wanneer de wijziging aan de achterliggende systemen wordt doorgegeven alles netjes blijft doorgaan.
De wijziging van Wigo 35 heeft met het opzeggen van 2 mobiele nummers gekost (1 door data sim vervangen, dus eigenlijk 1). En een meerkost van 1,37 wat aanvaardbaar voor me is in verhouding met de grotere datapot waarvan de 3TB FUP voor mij de allerbelangrijkste was. Dit was sinds het begin een doorn in het oog. Maar dat is eindelijk opgelost.
We zijn weer helemaal mee en hopelijk helpt het bovenstaande andere mensen met bepaalde vragen.
/Tom
Ik ben ook reeds geswitched 🙂
+ De tv apps van Telenet hebben ook reeds een update gekregen zie ik 🙂 nu werken ze nog niet, maar zal ,wel komen 🙂
Ter info
Wanneer ik op mijn telenet (app of via de website) de kenmerken van mijn abonnement bekijk dan heb ik wel gezien dat de downloadsnelheid voor OneUp 1000 Mbps is maar de upload staat op 20 Mbps dat is waarschijnlijk een schoonheidsfoutje, dit zou voor 40 Mbps. Indien dit niet het geval is dan is dit een verschil tussen Wigo+Speedboost en OneUp. Ik ga er echter van uit dat dit een schoonheidsfoutje is)
Heb dit reeds doorgegeven tijdens de switch van Wigo naar OneUP
/Tom
Betekent dit dat er niet langer een oplossing is voor gebruikers die internet, TV en vaste telefonie willen?
Vaste telefonie is een gratis optie in zowel One en OneUp dus zit sowiso in het pakket als je dat wil.
/Tom
@XTbe Vaste telefonie moet je wel aanklikken op je bestelling indien gewenst.
@robatoras Helemaal correct als je het online of via mijn telenet regelt! Thanks voor de aanvulling!
/Tom
Maar ik heb geen interesse in mobiele telefonie bij Telenet en dit is automatisch inbegrepen in One. Ik ga er dus ook van uit dat ik er voor betaal.
Ik bedoel dus een pakket met internet, tv en vaste telefoon, zonder mobiel.
Ok, voor zover ik de pakketten One(Up) begrijp zit er bij deze packs altijd 1 mobiel nummer.
Misschien de klantendienst eens een belletje geven wat het beste is voor jou.
/Tom
Hallo allen,
Ik heb momenteel een Wigo 35 en een (aangekochte) digicorder en digibox. Indien ik nu zou willen switchen naar One, moet ik dan die tv-boxen nemen ? (huren ?) of kan ik gebruik blijven maken van de digibox/digicorder ?
Indien dit niet het geval is, wat gaat Telenet doen als ik een digicorder moet vervangen als er een probleem is ? Gaan ze die blijven supporteren of die je dan naar One te gaan incl tv-boxen ?