24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Klik hier
PS:
ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar
ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One
De vraag gisteren ook gesteld via Twitter. Je kan de huidige digiboxen gewoon blijven gebruiken.
@kve2002 best even aan Telenet zelf vragen 😉
EDIT: @Extreme8eight heeft dit al gedaan (ikzelf ook) en je kan inderdaad je huidige Digicorders houden inclusief support. De bijhorende Yelo app heeft vandaag ook een update gekregen.
De bijhorende Yelo app heeft vandaag ook een update gekregen.
Nog steeds met oude logo's van de Play 4, 5, etc... zenders...
Ik ben ook in contact met Telenet. Ik wilde wel eens weten of de huurprijs nog van One afgaat met een gekochte digicorder. Blijkbaar niet. Ondanks dat ik aangeef wel iets meer te willen betalen, maar het huidig prijsverschil te groot vind. Geen bewegingsruimte, tja, dan maar geen verandering voor mij.
Je kan bij de huidige digibox/corder blijven
Meer info hier (kijk onder digitale televisie)
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/van-wigo-naar-oneup
/Tom
Precies daar ja, ik zie de oude logo's.
@Ex-Netweter Bedankt voor de info, heb ook eens gekeken, als ik zou overschakelen naar One+ zou me dat 32 euro per maand meer kosten dan nu (met 4 sim kaarten), enigste voordeel is de 1 GBps, maar die kan ik nu bij Wigo als optie van 15 euro bijnemen).
M.a.w. ook ik blijf bij Wigo35 want in mijn geval zou het een stevige prijsverhoging zijn (safespot niet nodig en die hogere datavolumes ook niet nodig).
Bedankt alvast voor alle reacties 🙂
Hi,
ik heb een ipad wifi cellular. Wanneer ik one up neem is de datasimkaart gratis.
Wanneer ik onderweg ben kan ik dan gebruik maken van mijn mails, berichten versturen met alleen mijn ipad mee?
Gui
Mails, ja
Surfen, streamen, muziek beluisteren, ja ...
Berichten (sms) niet: met een data-only sim kan je niet bellen of sms'sen.
Whatsapp berichten waarschijnlijk niet (want hiervoor heb je een telefoonnummer nodig).
Telegram, snap, etc wel waarschijnlijk wel (user-id + paswoord).
Bellen via een VoIP Client gaat wel.
Ik bots op een volgend probleem: als ik naar de Telenet website wil gaan op men android telefoon dan lukt dit niet. Internet is verbonden, want op men pc doet de website het wel. Ik denk dat de website wat overbelast is...
@Ex-Netweter schreef:
Tip: als je de gratis "Data SIM" erbij neemt, heb je een extra scherm voor Flow TV, toch? 🤗.
Dat denk ik niet. Ik vermoed dat het een scherm is per nummer, niet per simkaart.
Ik heb ook al de hele voormiddag om verbonden te geraken met " Mijn Telenet ", zowel met mijn PC als met mijn I-Pad.
Bedankt voor uw antwoord. Dan kan ik thuis via wifi en op verplaatsing met de datasimkaart.
Moet ik thuis dan iets uitschakelen op mijn ipad?