24804
netweters
|
152815
antwoorden
|
20742
vragen
|
Proximus for you biedt Deals aan met kortingen zoals een gratis geprinte foto of 50% korting voor een sommige tickets. Ze doen ook soms wedstrijden waarbij je smartphones kan winnen.
Orange doet ook zo'n deals.
Bij Telenet, helemaal niks.
@LordCoeCoe Telenet heeft dat nog gedaan zo dingen, maar de firma dat zo acties doen moeten natuurlijk Telenet ook aanspreken om dat bij hen te doen, denk dat daar het probleem zit.
je kon dit vroeger vinden op een bepaalde site van Telenet met nieuws en wedstrijden maar weet niet of die nog bestaat en hoe die noemde.
maar dat is nog gedaan.
Tja, @LordCoeCoe wat moet ik daar op antwoorden ...
Iedere provider heeft zo zijn eigen prioriteiten en klantenacties, foefjes en trucjes om klanten te binden ...
Je kan nooit iedereen tevreden stellen, daarvoor zijn er teveel smaken en goestingen. En budgetten ...
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij/zij belangrijk vindt en daarnaar handelen. Maar vergeet niet: het gras is steeds groener in de andere wei ... Tot je daar bent en het net hetzelfde smaakt ...
Ik lig daar al lang niet meer wakker van. Ik kijk naar mijn behoeften en wie die het beste voor een redelijke prijs kan invullen. Ik maak ook steeds de bedenking of het voor luttele euro's de moeite is om over te stappen. Altijd weer opnieuw alles aanpassen en veranderen ... OK, dat weten de providers ook en daar rekenen ze op, dat wij gewoontebeesten zijn, en voor een stuk hebben ze daar gelijk in.
Maar dat moet ieder voor zich uitmaken.
Ja, Orange doet het met: Thank you, een 2 gratis filmticket en ook dat 1 of 2X per jaar een paar GB gratis kreeg. Het is ook een vorm van klantenbinding en beloning. Zoiets zou Telenet ook doen; maar ja elk bedrijf heeft zijn eigen filosofie.
@LordCoeCoe schreef:Bij Telenet, helemaal niks.
Kort door de bocht he.
Je hebt sowieso al de Klantenprijs korting op toestellen (helaas is de webshop niet geweldig)
Daarnaast doet Telenet ook zo nu en dan een wedstrijd, een tijdje geleden nog tickets voor Pairi Daiza gewonnen en afgelopen maand kon je een LEGO Disney-kasteel winnen.
Je e-mail in de gaten houden regelmatig zijn er zakken
https://coworkingheteiland.be/
Hier kan je goedkoper een toestel kopen
https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/?intcmp=ToestNav