Beantwoorden
ivy
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

I can't find anything on the website for Fiber 200, but if I compare it with other pure internet packages,
I pay somewhere between 20 and 50 euros more per month including business packages.

17 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 415
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

@ivy What package do you have at the moment ?.

What are you needs Fast download-Amount needed

to down/upload ?.

ivy
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

Ik heb Internet Fibre 200. Sorry, de onderwerpregel heeft het doorgesneden.

ivy
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

Internet Fiber 200
Downloadsnelheid: tot 200 Mbps**
Uploadsnelheid: tot 20 Mbps**
Onbeperkt surfen
10 mailboxen
5 GB per mailbox
Webruimte van 50 MB
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7792
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

@ivy  I see pure internet:

Telenet: 54€/maand 300 Mbps down 20 Mbps up https://www2.telenet.be/nl/producten/internet/abonnementen/bestel-all-internet 

Proximus: 49.99€/maand, 100 Mbps down, 20 Mbps up

https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/internetabonnementen.html 

Scarlet: 32€/maand, 50Mbps down, 10 Mbps up

https://www.scarlet.be/nl/internet/ 

Orange: 65€/maand, 100 Mbps down, 20 Mbps up (promo price 45€) inclusief Mobile abo (Not possible without mobile abo)

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_00 

a.u.b.

Your choice.

To see what is wrong with your invoice, you can send it PM (personal mail).



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 415
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

@ivy Heb je dit nodig,er zijn andere providers die goedkoper zijn.

Hier komt het op aan ,de rest van uw package (tv-telefoon-extras)

wikken en wegen telenet is duur maar toch,geven kwaliteit.

Heb je alleen internet nodig surf je gaat wel goedkoper vinden

denk er toch aan service en kwaliteit.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

Goedkoper maar tot max 94 Mbps over koper, je haalt nooit de snelheden zie ze beloven,

te ver van de rop,centrale.De meesten halen niet eens 80Mbps. Kijk je HDtv dan zakt de downloadsnelheid voor anderen in het huisgezin zienderogen.(dure koop)

 

 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7792
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?


@ivy  schreef:

Ik heb Internet Fibre 200. Sorry, de onderwerpregel heeft het doorgesneden.


Eventueel eens je abonnement laten nakijken. Best je factuur bij hebben daarvoor. En dan laten aanpassen. Want voor internet alleen betaal je geen 70€



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5337
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

@robatoras wel bijzeggen, onbeperkt is in de daluren (van 00.00 uur tot 12.00 uur) anders limiet van 750GB, velen lezen de kleine lettertjes niet waar dit instaat 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

Dan ben jij al 'n paar maand niet goed op de hoogte,Het is wel degelijk onbeperkt volume,ook na 750gb al is de snelheid beperkt tot 20/2 Mbps.We gaan al de 4 de maand in dal uren zijn voorlopig tot einde maand tussen 24 en 17 uur.

Die de kleine lettertjes niet lezen,moeten niet komen klagen.Het staat er.Velen lezen maar de eerste bladzijden.De meeste verkopers gebruiken KLEINE lettertjes terwijl ze plaats genoeg hebben .🤔

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

@maste-magic1  Waar zie jij de kleine lettertjes🤔

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-onbeperkt-surfen/

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2593
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?


@robatoras  schreef:

Dan ben jij al 'n paar maand niet goed op de hoogte,Het is wel degelijk onbeperkt volume,ook na 750gb al is de snelheid beperkt tot 20/2 Mbps.We gaan al de 4 de maand in dal uren zijn voorlopig tot einde maand tussen 24 en 17 uur.

Die de kleine lettertjes niet lezen,moeten niet komen klagen.Het staat er.Velen lezen maar de eerste bladzijden.De meeste verkopers gebruiken KLEINE lettertjes terwijl ze plaats genoeg hebben .🤔


@robatoras dit zijn tijdelijke maatregelen in het kader van "Samen Erdoor" tijdens de Corona periode.

Misschien dat hier wel zaken definitief van zullen blijven, maar vooralsnog mogen we daar niet vanuit gaan.  Als je mensen een abonnement aanraadt doe je dit best op basis van de normale voorwaarden, en niet op basis van tijdelijke promo's of uitzonderlijke maatregelen. 😉

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?

@Steven-E Dat staat er toch duidelijk TIJDELIJK ,

En dat deze maatregelen blijven,daar gaat het niet over.Kom ik wel te weten via Telenet zelve.

Momenteel zijn de dal uren 24 tot 17 uur en niet 24 tot 12 uur zoals magic-master1 aanhaalt.

Het is niet nodig,heel mijn post te herhalen (quoten)

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5227
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom kost mijn Fiber 200 meer dan All-Internet?


@robatoras  schreef:

@maste-magic1  Waar zie jij de kleine lettertjes🤔

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-onbeperkt-surfen/


Je moet natuurlijk de woorden kleine lettertjes niet letterlijk nemen, maar wel begrijpen dat je een extra inspanning moet doen om dat te zien. Ik geef één voorbeeld. Ga naar dat of dit.

Zonder ergens op te gaan klikken, waar zie je een vermelding over een beperking?

Neem du de 'dat'. Ik zie onderaan 'voorwaarden' staan en klik daarop.  Bij grondig nalezen vind ik uiteindelijk: Onbeperkt surfen: bij intensief gebruik tijdens piekuren, kan de internetsnelheid tijdelijk worden beperkt, meer info op telenet.be/internetgebruik. Mag ik opmerken dat er hier een niet actieve link is. Ik geloof niet in complottheoriën maar wel in een onvoldoende nazicht van de gemaakte webpagina's. Laat ons gewoon eens verder kijken. Terug naar de 'dat'. De geïnteresseerde in onbeperkt internet klikt op Meer info. Op het eerste zicht niets te zien van eneige beperking. De moedige gebruiker gaat verder en klikt op onderaan op All-Internet. Nu kan je in het groot lezen Geen downloadlimiet. met daarachter de cryptische link meer info over onbeperkt surfen. Klik daarop.

Oef. We zijn uiteindelijk beland bij de nuttige informatie. De lijdensweg om tot hier te komen  mag gerust beschreven worden als kleine lettertje. Er zijn twee manier om geen informatie te geven.

De eerste is om letterlijk geen informatie te geven en de tweede is om te veel informtie te geven zodat het een speld in de hooiberg wordt die je moet vinden. Het is deze laatste techniek dit Telenet toepast.