Werkgeversbijdrage niet verrekend na aanpassing bundel.
Ik hoop hier een paar suggesties te vinden, aangezien ik bij de klantendienst geen antwoorden kan krijgen.
Ik heb al sinds lange tijd een Whoppa abonnement bij Telenet. Mijn werkgever vergoed mijn internet en dit wordt rechtstreeks via telenet verrekend (Telenet noemt het blijkbaar tip korting). In September heb ik eindelijk eens besloten om over te stappen naar een hedendaagse formule (All-Internet+TV). Vanaf dan is het fout beginnen lopen met de verrekening van mijn werkgeversbijdrage. Op mijn factuur van Oktober was ze plots verdwenen, ik heb toen contact gehad met de helpdesk. Dit was een probleem in hun systeem en dat ging op de volgende factuur gecorrigeerd worden. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik dus de volgende Factuur ontvangen. Er is helemaal niks gecorrigeerd, erger nog, mijn werkgeversbijdrage van September wordt nu terug gevorderd op deze factuur.
Ik heb dus opnieuw contact genomen met de helpdesk, maar die kunnen me dus niet helpen. Het enige wat ze kunnen zeggen is dat er op 14 oktober een dossier is geopend bij een achterliggende dienst. Ik heb al hun klachtenformulier ingevuld, maar ook dat lijkt tot niks te lijden. Ik heb uitdrukkelijk hun standpunt gevraagd via mail ipv telefoon omdat ik graag iets op papier wil, maar dat lijkt niet te lukken.
Ik heb voorlopig mijn domiciliëring dan maar geblokkeerd, in de hoop dat er iets meer reactie komt als de facturen niet betaald worden. Mits correcte berekening zou ik sowieso nu ongeveer een nul saldo hebben.
Heeft er nog iemand andere suggesties?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Problemen werkgeversbijdrage na wijzigen abonnement