Beantwoorden
nick76
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Hallo,

 

Ik stapte vandaag over van mijn Whoppa abonnement naar WIGO HOME omdat mij de promotie van 70€ / maand aangeboden werd als op de Whoppa aanpassen klikte...

 

Ik was ingelogd via de ‘Mijn Telenet’ pagina vanwaar ik verder ging met het aanpassen van mijn abonnement.

 

Alles op die pagina's duidde mij op de promotie van 3 maand 70€/maand terwijl ik nog ingelogd was onder ‘Mijn Telenet’ account.


Nu kreeg ik een mail bevestiging van Telenet waarin staat dat: “Door je overstap zetten we je vorige abonnementen stop en start je nieuwe abonnement.” en in deze mail staat enkel het bedrag van 84,55€ / maand en is er geen melding van de promotie.


Ik heb hiervoor reeds gebeld naar de 015/666666, maar daar konden ze niets voor mij doen, de eerste medewerker liet me gewoon weten dat ik er geen recht op had en deed geen enkele moeite om een oplossing aan te bieden. Bij een tweede keer bellen raadde de medewerker mij dan ook aan om klacht in te dienen via de Telenet website aangezien zij niets kunnen doen.

 

Dit heb ik dan ook deze avond gedaan, maar wilde het ook hier even posten...


Het spreekt vanzelf dat ik niet tevreden ben over de manier waarop ik ‘misleid’ ben door Telenet en nu voor WIGO HOME gekozen heb zonder de promotie te krijgen...

 

Hopelijk komen ze met iets van oplossing, ben al meer dan 10 jaar klant bij Telenet, maar van zo'n misleiding word ik nu eenmaal enorm kwaad!

22 reacties
tiboeki
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Hun trouwe klanten misleiden doen ze blijkbaar nog steeds :-((; de schamele 150 Gb die we momenteel hebben in ons Basic internet pakket is het laatste jaar voor ons net te weinig/net genoeg;

als ik -aangemeld- het pakket All internet/TV telenet zou willen bestellen, verschijnt heel misleidend zowel de promo als de online korting, terwijl in de kleine lettertjes staat: " enkel voor nieuwe internet klanten". Net gezien dat bij Proximus onbeperkt internet + dig TV + dig. krant beschikbaar is voor 60 euro/maand = quasi zelfde prijs als voor onze luttele 150GB! De lagere max. snelheid is immers voor ons geen issue, de telenet-wifi valt trouwens regelmatig weg op onze smartphones, is niet "stabiel" verschijnt er dan, terwijl het signaal overal sterk genoeg is en volgens een collega verbetert dit niet bij een duurdere internet formule...

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@tiboeki  heel misleidend is die reclame dus niet anders had je het niet gezien in de kleine lettertjes. Als die misleidend was stonden die lettertjes er niet en had je van niks geweten en nu weet je het wel. En die promotie bij Proximus is net hetzelfde nu heb je het tegen een laag tarief en die kleine lettertjes zeggen ook voor nieuwe klanten en daarna betaal je ook de volle prijs zoals iedereen. Maar goed je kan zelf die keuzes maken. Ik ben tevreden van Telenet en betaal liever iets meer voor een goede connectie en goede klantenservice. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tiboeki
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

1. Vóór je de kleine lettertjes vindt, moet je doorklikken, verschijnen niet op het "promotie"scherm.

2. 60 euro bij Proximus is wel degelijk de standaardprijs, voor nieuwe klanten is het slechts 45 euro gedurende 3 maanden

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@tiboekiKleine lettertjes,ze kunnen niet alles op 1blz zetten,je hebt het toch gevonden.

Van whoppa ben ik ook overgestapt naar all internet 300,heb geen promotie genoten.

Bij proximus wordt je pas echt bedot

Snelheden beloven tot 100Mbps

Enkele halen max 93Mbps

De meerderheid niet eens 50 Mbps

Hoe verder je van de Rop kast woont,hoe trager je snelheid.

Je moet wel de volle pot betalen😡 

 

BartV2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Ik ben onlangs ook overgestapt. In mijn bevestigingsmail staat 70€ /maand gedurende 4 maand. Hier is dus zeker sprake van misleiding. In de kleine lettertjes staat:

 

 

 
(1)

Heb je al Telenet Internet en wil je dat veranderen naar een ander internet abonnement? Dan kan het zijn dat je een andere modem nodig hebt. Die modem is gratis. Indien je een nieuwe modem nodig hebt, kun je, later tijdens je online bestelling, kiezen of je deze zelf wilt installeren of dit door onze installateur wilt laten doen tegen betaling.

 
 
Promo's zijn enkel van toepassing op de producten die je nieuw bestelt. Al onze vermelde prijzen zijn inclusief btw en onder voorbehoud van wijzigingen, vergissingen of drukfouten.

De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst*.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!



@BartV2  schreef:

Ik ben onlangs ook overgestapt. In mijn bevestigingsmail staat 70€ /maand gedurende 4 maand. Hier is dus zeker sprake van misleiding. In de kleine lettertjes staat:

 

Betaal gewoon 70 euro per maand,4 maanden lang.

Je hebt een bevestigingsmail als bewijs.


 

BartV2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Ik vrees dan dat ik de deurwaarder aan de deur za krijgen 🤪

Het is duidelijk dat Telenet support erop getraind is om zo’n klachten af te wimpelen en ze zijn zich wel degelijk bewust van hun onduidelijke kleine lettertjes. Ik vrees ook dat ik niet kan terugkeren naar Whoppa 😔 

Lang leve de sponsors van de grote Netwerf operatie!

Iets voor de telecomombudsdienst? 🤔

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!


@BartV2  schreef:

Ik vrees dan dat ik de deurwaarder aan de deur za krijgen 🤪

Iets voor de telecomombudsdienst? 🤔


Zo bang moet je van die mannen niet zijn,je hebt bewijzen in handen.

of

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41