Beantwoorden
Leo7
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

Promo Telenet!

daarstraks ingebeld voor aanpassing abb Wigo met promo, ik koos voor TV 99€ .... ja meneer, dat is dan een wachttijd tot volgend jaar....😳 tv ‘ s zijn al maanden niet te verkrijgen. Wie doet nu een promo met toestellen die je niet hebt ! 

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Tv 99€ promo

10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

@Leo7 als er door succes een product is uitgeput dan is het wachten tot het weer op stock is, dit komt elke keer voor bij zo een actie, nu met de corona is het ook niet simpel een stock weer te vullen met producten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

een collega zijn tv was kapot meteen naar de winkel om een andere na paar weken vraagt hij om eens te zien probleem met smart gedeelte de rest werkt goed na een tijdje bezig te zijn lukt het niet dan zie op de website dat de tv 3 jaar oud is wel nieuw maar oude model smart gedeelte wordt niet meer ondersteund ik zie op websites de winkels in belgie verkopen oude modellen en onbekende tv  en maar reclame maken op de tv en merken vroeger bekend was vragen ze te veel voor dat komt door de corona er is niet genoeg stock in de online staan wel nieuwe modellen maar 2 weken wacht tijd min uit buurlanden aan correct prijs wat hij betaalde ik viel omver en de winkel bediende zagen over ecocheques zoveel korting

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

@Leo7  Zal een beetje sarcastisch zijn Telenet speelt het heel knap er staat voor die promotie

"MAAK JE KLAAR VOOR VOLGEND JAAR". Dus kun je daar al uithalen je gaat niets krijgen

dit jaar.Denk dat de de Sint niet veel heeft voor telenet ,een beetje teveel stout geweest dit jaar.

Leo7
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

👍😊

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

@Master-Magic .Ik begin de indruk te krijgen dat jij freelance voor telenet

werkt.De poster laat toch weten dat het toestel dat hij wenste al maanden

niet meer beschikbaar is,deze promotie is pas ingegaan,dan maak je hiervoor

toch zo geen reclame,zelfs op tv gezien.Men houd dan ook geen rekening met problemen

,zoal corona  om voorraad aan te vullen.Als laatste ik vind dat de klanten hun

oude abbo prijs zouden aangerekend moeten worden tot zij hun promotie artikel ontvangen.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

@Moanertof dat je mij bij Telenet laat werken, zou goed van pas komen na m’n ontslag door een operatie te moeten hebben ondergaan, 

kan u verzekeren dat ik NIET bij Telenet werk, het zijn moeilijke tijden voor iedereen, vergeet niet dat winkels geen tv’s mogen verkopen momenteel ook.

Telenet werkt met een tussen winkel dat al de producten levert aan de klanten, heb ook 2 jaar geleden een tv gekocht via de Telenet actie, spijtig genoeg was deze door post.Nl bezorgt en was die beschadigt, heb die dan via een postpunt na contact met Telenet terug kunnen sturen naar die winkel dat met Telenet samenwerkt en m’n geld terug gestort gekregen.

Is een spijtige zaak voor de klant maar de omstandigheden zijn momenteel niet positief voor aankopen via een winkel.

dat een bol.com dat wel kan is omdat ze in Nederland wel nog tv’s mogen verkopen bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

bij coolblue en dergelijke kan je toch perfect nog tv’s bestellen hoor 😀

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad


@kve2002  schreef:

bij coolblue en dergelijke kan je toch perfect nog tv’s bestellen hoor 😀


Bestellen is niet het probleem, geleverd krijgen, daar gaat het om.

kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

dat is toch geen probleem? bestellen en gaan afhalen, is geregeld binnen een tot twee dagen.  zelf gedaan, werkt perfect, gewoon geduld hebben in de wachtrij 🙂

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Winterpromotie: TV aan €99 uit voorraad

ik denk dat ze bewust wachten tot janu omdat het kalmeer wordt bij de levering de chauffeur meent deze tv nu niet mee omdat dat  te veel plaats pakt en in een afhaalpunten wachten ze tot plaats hebben om de volgde pakje te scannen (in nieuws geweest)  grote stukken staan altijd in de weg en in janu is het kalmeer en wordt het op 2 dagen geleverd en kan je perfect volgen