Beantwoorden
Sofie76
Professional Beetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

ZORG VOOR JE BESTAANDE KLANTEN

We zijn al 20 jaar klant, slechts een paar keer gebruik gemaakt van een toestelpromotie. We zijn nu in panne gevallen met een toestel en bezochten de Telenet shop. De prijs van het toestel met de fantastische Telenetkorting komt neer op de marktprijs van het toestel. Bij navraag en ook de vraag om wat extra korting werd er uiteraard negatief op geantwoord. Wij hebben al 20 jaar het grootste abonnement met 5 nummers. Ze hebben al enorm veel geld aan ons verdiend en toch kan er eens niets extras gedaan worden. Nieuwe klanten worden gelokt met mooie promoties maar bestaande klanten worden nooit beloond voor hun loyaliteit. En eerlijk gezegd ben ik het beu, na zoveel jaar ga ik me nu informeren bij andere providers, TELENET ZORG VOOR JE BESTAANDE KLANTEN!

5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Hier roepen zal niet veel uithalen. Ik heb zelf nog BEF 8.000 betaald voor de aansluiting en BEF 2.000 voor de waarborg van de modem, maar in al die jaren heb ik als vaste klant ook niets gekregen buiten 2 postkaartjes.

Wat ik wél al heb gedaan is mijn mobiel abonnement verhuizen naar Yoin. Bij mijn moeder heb ik hetzelfde gedaan en haar internet/tv abo aangepast van ONE for 1 naar Easy Internet en TV Iconic. Mijn zus heeft haar TV en vaste lijn opgezegd.

We betalen nog altijd te veel, maar er zijn een paar dingen die je kan doen om wat te besparen. Intussen uitkijken naar wat andere providers te bieden hebben.

Je hebt dus wel wat opties. Een TV of smartphone of whatever kopen bij een provider zou ik sowieso nooit doen, zelfs niet met korting.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

Ben ook al 18 jaar klant ondertussen.

Vorig jaar toch een goed deal kunnen doen: een Samsung Galaxy S25 12GB/256GB voor € 559 + een Samsung tablet A9 plus er gratis bovenop.

Dank je wel Telenet.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Met een kleien zelfstandige in een buurtwinkel kan je een echte relatie hebben. Met een onderneming enkel een zakelijke relatie. De medewerker die je spreekt kan wel emotioneel met je meevoelen, maar kan buiten dat niet veel doen. Jij gaat een overeenkomst aan met een leverancier en het enige wat je terecht mag verwachten, is dat je krijgt wat overeengekomen is. Met de huidige systemen worden klanten aangelokt met tijdelijke kortingen. Dat is niet alleen zo bij Telenet, maar een algemeen gangbare praktijk.  

Het bedrag dat je uitgeeft aan Telenet is eigenlijk geen referentie. Dat is jouw keuze geweest om dat te nemen en als je vaststelt dat het een miskoop is, dan moet je maar veranderen. Ongeacht het bedrag een klant aan Telenet besteed, elke klant moet even goed (of even slecht) behandeld worden.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

De winkels doen niet mee voor de echte kortingen  

Via de webwinkel en de aanbiedingen via e-mail wel 

Natuurlijk je zegt het zelf je hebt dringend een toestel nodig dat zal niet gaan of je neemt een ouder toestel dat is op 3 dagen thuis geleverd 

Voor die andere kortingen die je vraagt zou iedereen iets vragen nu heb je een voordelig product met 5 sim kaarten dat heb je al tegen een scherpe prijs 

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

@Sofie76  schreef:

De prijs van het toestel met de fantastische Telenetkorting komt neer op de marktprijs van het toestel.

Over welk toestel ging het dan? Want het is zeker niet dat dit voor alle toestellen zo is…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.