Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

info op de website niet correct

@Bjarne @Suzy 

Op de website heb ik net gezien dat er wat dingen veranderd zijn. Ziet er goed uit maar geheel correct is het niet. 

 

Ik zie namelijk dat bij de OneUp bij de informatie over mobiel te lezen staat dat je een download hebt bij mobiele data van 150 Mbps terwijl dit zou moeten zijn 1 Gbps. Dat zou dus aangepast moeten worden om de juiste info weer te geven. 

 

Schermafbeelding 2022-05-03 om 18.53.20.png

 Dit is de betreffende link naar de pagina. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
2 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

info op de website niet correct

Bedankt om te melden, @patrick37. Weer goed gespot. 

Heb het doorgegeven zodat ze het kunnen corrigeren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

info op de website niet correct

Volgens de "Bijzondere voorwaaden" van ONE en ONEup zijn dit de aangeboden snelheden.

 

 

 

 

4.4. Mobiele snelheid:
    • ONE Mobile: max. downloadsnelheid tot 150 Mbps*  en max. uploadsnelheid tot 15 Mbps*
    • ONEup Mobile: via 4G max. downloadsnelheid tot 470 Mbps* en max. uploadsnelheid tot 65 Mbps*, via 5G max. downloadsnelheid tot 1 Gbps* en max. uploadsnelheid tot 65 Mbps*
* de vermelde snelheden zijn maximumsnelheden: dit zijn technische maximumsnelheden die kunnen gehaald worden onder ideale omstandigheden. Meer info: www.telenet.be/internetsnelheid

 

 

 

 

1 Gps is de theoretisch maximaal haalbare snelheid van 5G, maar het is niet gezegd dat Telenet die ook al kan aanbieden. Ik heb gelezen dat in verschillende andere landen deze snelheid ook niet behaald kan worden, omdat niet alle frequenties beschikbaar zijn om 5G ten volle te benutten. Ik weet niet wat nu de situatie hier in België is.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.