Beantwoorden
Frank922
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

nieuwe iphone besteld, geannuleerd en toch geleverd...

Hallo, 

in November '23 een iphone besteld in de telenet shop online. Na 14 dgn, was er geen levertermijn te bekomen, waardoor we gezien de staat van ons huidig toestel genoodzaakt werden hetr toestel te annuleren, en te bestellen bij Coolblue. De medewerker zei dat het wel een 2 tot 8 wkn kon duren vooraleer we ons geld teruggestort zouden zien. Tot daar nog aan toe...
Begin December werd het toestel geleverd. Mijn zoon heeft het pakketje afgetekend en ontvangen. We bestellen nogal eens online, waardoor een pakketje ontvangen niet uitzonderlijk is. Dezelfde dag kregen we ook een email van telenet met de melding dat ons toestel geleverd werd. Daarop hebben we dezelfde geantwoord dat we het toestel geannuleerd hadden, en het dan ook terug willen sturen. We konden het zelf niet zien in "mijn telenet", en bijgevolg geen documenten (retourdocumenten) afdrukken... Ondertussen een 50-tal keren gebeld naar Telenet, en verschillende medewerkers gesproken die echt hun best gedaan hebben, maar helaas niks kunnen doen. Nu onlangs een mail ontvangen dat de periode om retour te sturen verlopen is, en ze helaas niks meer kunnen doen... en dat terwijl we 10-tallen keren gebeld hebben, ongeveer wekelijks...
Dankzij de tip van een medewerker via het klachtformulier een klacht ingediend, maar termijn is verlopen, en ze kunnen niks doen... Is er ergens een kanaal die ik kan gebruiken om te escaleren? of ziet iemand nog een oplossing? 
PS, zeker geen kwaad woord naar de medewerkers, die hebben zo goed als allemaal heel hard hun best gedaan, maar ik heb heel sterk de indruk dat het systeem bij Telenet voor geen meter werkt... Ik heb een busioness account, en stel mij ernstig vragen hoe ze eventueel andere problemen gaan oplossen moesten die er zijn...

grt, Frank

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

nieuwe iphone besteld, geannuleerd en toch geleverd...

Als je nog binnen de 14 dagen na levering zat dan had je gewoon het retourformulier kunnen invullen (zoals uitgelegd op de website van Telenet), je hoeft hiervoor helemaal niets te hebben uit MyTelenet...

Voor klachten kan je hier terecht: Ik ben Business klant en heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht? 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2732
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

nieuwe iphone besteld, geannuleerd en toch geleverd...

De termijn is verstrekken je hebt te lang gewacht  had je via e-mail gestuurd had je nog een bewijs

Je zal het toestel moeten betalen kijk eens op 2dehands dat je het kwijt krijgt

Frank922
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

nieuwe iphone besteld, geannuleerd en toch geleverd...

Beste, er werd dezelfde geantwoord via e-mail met de vraag naar retour documenten…