Beantwoorden
Georges8
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

verhuis na echtscheiding

Hallo, 

Ik weet niet of ik in het juiste onderwerp zit maar had de volgende vragen :

Ik zit in echtscheiding en ben onlangs verhuisd naar Tildonk waar ik een Telenetinstallatie had aangevraagd. Deze kon niet doorgaan omdat er geen Telenet voorzien was in deze huurwoning.

De kans bestaat dat ik binnen enkele maanden terug naar mijn vertrouwde woning ga ( uitkopen ex-echtgenote ) en dat ik op dit adres terug van Telenetdiensten wil gebruik maken.  Op dit adres in Herent was alles voorzien en ben ik voordien 16 jaar klant geweest.  Alleen mijn ex-echtgenote heeft dit contract overgenomen.  Wanneer ik terug naar deze woning verhuis kan ik dan eenvoudig opnieuw gebruik maken van de Telenetdiensten en dit zonder onderbreking ?  Alles is dus voorzien, modem, decoder etc...Hoe kan ik dat eenvoudig regelen, ik heb dan niet meer het volledige pakket nodig maar enkel TV en internet.  Welk is het beste pakket voor mij ?  Best naar een Telenetwinkel gaan ?

 

Alvast bedankt,

 

georges,

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

verhuis na echtscheiding

@Georges8  je kan altijd zien overeen te komen om eventueel weer een contract overname te doen. Moest dit niet gaan omdat er geen medewerking is van de tegen partij kan je opnieuw klant worden bij Telenet onder je eigen naam. Dan zal er een technieker komen om alles opnieuw te installeren. Je oude modem en decoder zullen vervangen worden , dit is een standaard procedure. Als er een overname is niet dan blijft alles zoals het is en blijft alles werken naar behoren zoals het nu is. 

 

Het pakket wat het beste bij je past is jou keus. Als je een gsm hebt en je wil die bij je producten zetten kan je je aansluiten op een Wigo pakket. Bekijken wel wat voor jou het beste is dat is hetzelfde als met vast internet. Als je onbeperkt wil kan je beste ook onbeperkt nemen. Moest je niet veel verbruiken aan internet kan je al een basis pakket nemen. het is ook aan jou wat je maandelijks kan spenderen aan de pakketten. 

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo

https://www2.telenet.be/nl/producten/internet-en-tv/abonnementen/


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

verhuis na echtscheiding

@Georges8 Als je ex dit contract heeft overgenomen (waarschijnlijk op hetzelfde adres) moet je ervoor zorgen dat dit op jou naam terecht komt, vermits je daar terug gaat wonen.

Je kan dit nagaan via de klantendienst en de situatie uitleggen.

Het kan dus zijn dat alle diensten terug actief moeten gemaakt worden omdat deze reeds gestopt waren wegens verhuis. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Georges8
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

verhuis na echtscheiding

Dankje wel

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

verhuis na echtscheiding

@Georges8 

Enkel jij kan weten wat je wenst en hoeveel je hiervoor wil uitgeven.

Ik raad je aan om je informatie te gaan zoeken onder Tarieven (de link staat gans onderaan op quasi elke webpagina van Telenet).

De combinatie tv + internet staat er niet omdat bij deze combinatie het tarief de vole prijs van kabel tv plus de volle prijs van uw internet is. Bij digitale tv kan je ook zonder Digicorde, Digibox of TV-Box met een CI+ (aankoop 69 euro). In de paketten is de huur van de eerste decoder overal inbegrepen.