42541
netweters
|
18904
gesprekken
|
20405
vragen
|
In "mijn telenet" zie ik voor mijn vaste lijn :
Tot op heden had ik Freephone Europe (waarmee ik in de daluren gratis kon bellen naar vast en mobiel binnen europa)
Is dit nu eenzijdig verdwenen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Tonyvh schreef:In "mijn telenet" zie ik voor mijn vaste lijn :
- Onbeperkt bellen naar Belgische vaste nummers tijdens de daluren
- Gratis mobiel bellen met Triiing
Tot op heden had ik Freephone Europe (waarmee ik in de daluren gratis kon bellen naar vast en mobiel binnen europa)
Is dit nu eenzijdig verdwenen ?
Overgeschakeld van Whop of Whoppa naar Wigo of Yugo? Want daar zit inderdaad Freephone Europe niet meer in. Maar je kan nog altijd gratis bellen naar het buitenland via Triiing.
Neen niet veranderd, maar in "mijntelenet" staat freephone niet meer vermeld
Maar wel stiekem de prijs van wigo home = whoppa verhoogt met 2 euro.
@robatoras schreef:Maar wel stiekem de prijs van wigo home = whoppa verhoogt met 2 euro.
Maar dat is voor die "gratis" terugkijk TV van 36u. Ik vind dat ook zo'n onlogische keuze van termijn. Een programma van maandagavond 22u moet je bekeken hebben voor woensdagvoormiddag 10u. Eigenlijk komt dit neer op een termijn van 24u maar 36 klinkt iets langer.
Flauw nageaapt door Telenet. Ik had toch iets straffer verwacht.
In mijn abonnement staat: altijd gratis bellen naar alle Belgische nummers 24h op 24h en 7d op 7d.
Triiing werkt nogsteeds niet bij mij. En dat al sinds het begin bij mijn aansluiting op 22 maart. Jullie praten steeds over 36u terugkijk TV. Ik kan 7 dagen terug kijken. Waar zit het verschil in abonnement?
Ja ik had dat ook,al gelezen dat alles nu WIGO wordt maar aangezien ik nieuwe klant ben en reeds de (vernieuwde) WIGO heb, heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat betreft de voorheen genoemde Whop en Whoppa abonnementen.😉
Het is zoals @Tonyvh zegt: Freephone Europe lijkt verdwenen?
Ik ben ook (automatisch) overgeschakelt van Whop op Wigo Home S.
Het was mij ook onmiddelijk opgevallen dat Freephone Europe ontbrak.
Dus wat jij zegt klopt niet: "Het kost hetzelfde en ik kan hetzelfde".
Even eerst eens checken voor je zoiets verteld?
Het is vooral de toevoeging "waarvoor al die drukte" die mij met een wrang gevoel achterlaat.
Ik ga hiervoor een van de volgende dagen toch eens 015/666666 bellen....
Ik heb vandaag een brief van Telenet gekregen dat ze mijn Abo verandert hebben van WHOP naar WIGO Home S. Maar ik heb geen Freephone Europe zodat het voor mij geen verschol maakt.
Maar de Optie Freephone Europe is nergens meer te vinden bij Telenet.
@Ex-Netweter
Ik ga iets verduidelijken.
Dat wrang gevoel mag weg. Ik had het over mijn eigen drukte. Ik heb hier even (zacht uitgedrukt) als een idioot rondgesprongen om uit te zoeken wat ik moest doen.
Wat betreft het gezegde dat alles hetzelfde is. Met mijn abonnement en opties zijn de mogelijkheden identiek.
Nu nog eens herhalen: de drukte waarover het ging, was mijn eigen drukte. Sorry als het anders overgekomen is.
Groeten
Goede vraag; ik vraag mij ook af waar mijn Freephone Europe uit mijn WHOP-abonnement plots naar toe is? De 2 Triing-apps waren in de WHOP ook inbgrepen. Buitenland bellen van thuis uit wordt vanaf nu betalend als de smartphones niet thuis zijn? (ter verduidelijking: de Triing-apps zijn geïnstalleerd bij mijn kotstudenten die tijdens de week niet thuis zijn)
Tof, die WIGO-"familie"...
Of zie ik wat over het hoofd, Telenet?
Misschien dat @Suzy duidelijkheid kan scheppen. Bestaat freephone europe nu nog voor mijn whoppa of wat zijn de plannen. ?