24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik zag op dit bord dat de onterechte boodschap "je hoeft niets te doen" opgelost zou zijn.
Vandaag kreeg ik echter een email dat ik mijn login moet aanpassen, maar wanneer ik aanmeld en vervolgens het stappenplan probeer te openen krijg ik toch volgende boodschap:
@marjoleinvc het is erg belangrijk dat je naar deze pagina gaat vanuit de banner bovenaan. Anders moet je eens even naar een incognito tabblad gaan in je browser, daar aanmelden op De Netweters en dan doorklikken in de banner.
We hebben een vermoeden dat andere sessies in je browser op bijvoorbeeld Mijn Telenet het resultaat van de pagina mogelijks beïnvloeden.
@Suzy ik heb ingelogd in InPrivate mode en op de link in de blauwe banner geklikt , maar krijg exact hetzelfde resultaat...
@marjoleinvc ik laat het even achterliggend nakijken, om zeker te zijn dat we niets over het hoofd zien (ook voor anderen leden). Bedankt voor je terugkoppeling!
@Suzy
Ik krijg tot mijn frustratie ook steeds deze boodschap ...
Vandaag kreeg ik dan nog eens een privé-bericht met nogmaals een verzoek om te koppelen...
Het is heel erg frustrerend... ik wil de overdracht goed doen én ik volg nauwgezet de instructies, helaas verschijnt er steeds deze boodschap na het klikken op "volg stappenplan"