Beantwoorden
Tom10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
De 3 wijzen! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

3 simkaarten

Beste,

 

wij hebben een wigo 9gb met 2 sim kaarten. Onze dochter had ook graag een sim kaart.

Nu zie ik dat ik enkel kan overgaan naar Wigo 25Gb 5 simkaarten.

Kan ik niet enkel 1 kaart bij aanvragen (met nieuwe gsmnummer). Het prijsverschil van 2 naar 5 sim kaarten vind ik te groot aangezien er 2 sim kaarten dan niet gebruikt gaan worden.

 

Alvast bedankt.

Mvg,
Tom

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

3 simkaarten

Wat wil ze ermee doen? Misschien een King abonnementje bijnemen? Maar dan zit je, eens de promotie is gepasseerd ook aan 15€ per maand extra ipv 21€ extra per maand. Je bent niet verplicht om die 5 simkaarten effectief te gebruiken hoor. Je kan de data wel verdelen/gebruiken  over de 3 simkaarten.  Ik zie dat er nu een promo is gedurende 3 maanden 0€ voor de KING. Je kan eens kijken wat het gebruik is. Dan kan je nog altijd het nummer overdragen in een WIGO abonnement. Stap een Center binnen en vraag eens wat de promoties nu inhouden. Want ik zie ook dat WIGO met 5 simkaarten tijdelijk 100€ is, misschien telt dat ook als je overstapt van de ene WIGO naar de andere.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

3 simkaarten

@igvfer ik dacht ook aan die wigo voor @Tom10 maar het valt tegen heb efkes de voorwaarden gecopieerd.

jos

Voorwaarden promo
 3 maanden korting op WIGO
0 Likes
Tom10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
De 3 wijzen! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

3 simkaarten

Het valt inderdaad wat tegen. Weer eens 20 euro der bij. Waar stopt het?

Nog iemand een idee?

Alvast bedankt voor de reacties.

 

Mvg,

Tom

 

 

 

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

3 simkaarten

@Tom10

 

Als uw dochter niet veel verbruikt, een kaartje "Prijs volgens verbruik"?

 

Of ook, één van u beiden neemt dat kaartje "Prijs volgens verbruik" en geeft het vrijgekomen simkaartje aan uw dochter ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tom10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
De 3 wijzen! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

3 simkaarten

Stefaan, is geen optie. Dochter is 10 jaar. Belt en sms't met nichtjes van 10, de oma en de opa. Uiteraard gecontroleerd en ze is super voor haar leeftijd.  Nu gebeurt dit met onze gsm. Als die beginnen te bellen, sms'en is het de moeite. Grote voordeel van telenet. Onbeperkt.

Daarom zou het fijn zijn als ze dit met haar gsm kan en een abo.

Spijtige aan telenet is van 1 naar 2 sims valt prijs mee. Maar dan ineens van 2 naar 5? Voor grotere gezinnen is dit een mooie deal maar voor 3 sims valt dit dus tegen.

 

Groetjes,

Tom

 

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

3 simkaarten

Dan vrees ik dat in jouw geval er geen andere optie is dan kiezen tussen Wigo 9GB of Wigo 25 GB.

 

Bekijk het misschien anders:

Vroeger had je huidige  Wigo slechts 3GB mobiel datavolume en zou je  met een 3de simkaart wellicht niet meer zijn toegekomen en voor een Wigo 10GB (de huidge Wigo 25GB)  moeten gegaan zijn 😉 

I know, je bent er niets mee, maar het verzacht misschien de pijn 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes