Beantwoorden
Leemans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

4G valt weg tijdens een oproep

Mijn 4G valt telkens weg bij een oproep en veranderd naar h+. Vanaf dat de oproep gedaan is heb ik terug 4G. Ook sinds ik ben overgestapt van Orange naar Telenet krijg ik ook het LTE icoontje niet meer op mijn gsm. Terwijl mijn gsm dit dervoor wel aangaf. Bij Telenet zelf nog geen oplossing gekregen. Hebben hier nog mensen last van?

0 Likes
24 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4G valt weg tijdens een oproep

Mijn scherm is ietwat anders, er staat Bellen via 4G Telenet. (toestel Samsung A6)

Screenshot_20230204-000749_Call settings.jpg

0 Likes
Leemans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

4G valt weg tijdens een oproep

Nieuwe SIM heeft bij mij niet geholpen. Ik vermoed dat van Telenet uit de VoLTE bij mij uitgeschakeld staat

0 Likes
Leemans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

4G valt weg tijdens een oproep

Bij mij werkt die code niet, dan word er naar die code gebeld. Ik heb een Samsung Galaxy A51. Is er een ander manier om tot die informatie te komen?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4G valt weg tijdens een oproep

@Leemans 

Als je kijkt bij je instellingen - verbindingen - mobiele netwerken , zie je daar dan niet staan bellen via 4G ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

4G valt weg tijdens een oproep

Same (iPhone)

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Leemans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

4G valt weg tijdens een oproep

Ja, dat staat allemaal aan. Maar bij Orange had ik bovenaan het VoLTE icoontje ook staan en had ik er geen problemen mee en sinds ik ben overgeschakeld naar Telenet heb ik dit niet meer...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4G valt weg tijdens een oproep

@Leemans 

Ok dat staat dus aan maar op mijn Iphone zie ik dit ook niet staan terwijl het wel aan staat. 

Op mijn Samsung zou ik eens moeten zien en testen daar durf ik niet direct op te antwoorden. 

Als Telenet er geen ondersteuning voor gaf dan zou je de functie volgens mij ook niet kunnen aanzetten. 

Je kan dit pas zien als je buiten bent ergens want in huis ga je dit zeker niet merken als je via wifi verbonden bent.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Leemans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

4G valt weg tijdens een oproep

Nee het is alleen met 4G, via wifi geen probleem dan kan je surfen en tegelijkertijd bellen. Het is alleen rot met die 4G dat dan telkens weg valt. Steek ik een SIM kaart van Orange in dezelfde Samsung geen probleem. Heb ik direct automatisch het VoLTE icoontje op mijn gsm

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4G valt weg tijdens een oproep

@Leemans 

Als ik de tijd heb zal ik eens testen een paar keer in mijn Samsung. 

Op dit moment steekt de simkaart in de Iphone en de data simkaart in de Samsung dus ik moet het eens wisselen. Dan neem ik die peer keer mee naar het werk en zal ik tussen het werk door een paar keer kijken. Heb mijn gsm toch elke dag nodig op het werk dus dat is een goede test. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

4G valt weg tijdens een oproep

Hier bv die van ons op hare vorige s21 ultra stond aan (ook icoontjes bovenaan) en nu op hare s23 ultra staat ook alles aan.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes