Beantwoorden
Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Aangerekende SMS uit sms centrale

Op één van mijn WIGO gebruikers zie ik 3 smssen staan naar Italië, verschillende nummers. (dus ook betalend)

Maar het gsm nummer is van een alarmcentrale dat enkel smsjes kan sturen naar

voorgeprogrammeerde nummers.

Is dit een fout van Telenet?

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aangerekende SMS uit sms centrale

@Bartie 

Wat je al kan doen is de nummers blokkeren voor, op zijn minst, sms'n.

Dan kan je ook nog contact nemen met de klantendienst. Misschien lukt het om wat van de rekening te doen verdwijnen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aangerekende SMS uit sms centrale

@Bartie dit is een gekend issue sinds vrijdagavond, Telenet onderzoekt dit. Eventueel kan je dit doorgeven aan de klantendienst (telefonisch of via social media), inclusief enkele voorbeelden (tijdstip + gsm-nummers). Dan kunnen ze deze info gebruiken in hun onderzoek. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ikbenhet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aangerekende SMS uit sms centrale

Ik ook sinds 27/02/2020 krijg ik sms berichten met vreemde tekens die ik iedere keer onmiddellijk verwijder van een onbekend nr.

Als ik dit check op mijn telenet zou ik zogezegd sms berichten gestuurd hebben naar Italië die iedere keer aan 0.07 worden aangerekend. ben nog nooit naar Italië geweest of heb nergens mijn gsm nr gedeeld.

 

Klembord02.jpg

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aangerekende SMS uit sms centrale

@Ikbenhet 

 

Ik heb de door u geplaatste foto's afgewezen wegens de zichtbare telefoonnummers.

Het door u gemelde probleem is hier enige tijd geleden nog gemeld. De oplossing zal zijn, naar de klantendienst bellen(of op een andere manier contact nemen). Men weet bij Telenet dat er iets mis gaat. Laat een dossier aanmaken zodat het niet meer voorkomt en je uw kosten terugbetaald krijgt.

Succes


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ikbenhet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aangerekende SMS uit sms centrale

Wou melden dat ik vandaag contact heb opgenomen met klantendienst.

 

Alhoewel ze het nog aan het onderzoeken zijn ben ik zeer goed geinformeerd en gerust gesteld door telenet medewerker. ze zijn effectief op de hoogte wat me gerust stelde.

In de meer dan 15 jaar dat ik kant ben bij Telenet nog niet veel moeten contact opnemen met hun.

Maar iedere keer dat ik dat wel deed is probleem opgelost geweest.

Dus,👍 dikke duim Telenet.