Beantwoorden
Robert1
Freshman Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Bellen met gsm via Wigo S 3gb

Dag iedereen,

Ben recent ingestapt in de Wigo S 3GB, waardoor ik ook met de gsm bij Telenet ben (vroeger Base).

Mijn vraag (vrij eenvoudig gesteld):

Als ik bel met mijn gsm naar een + 32 nummer (België) en die persoon.

bevindt zich in het BUITENLAND BINNEN DE E.U. komen daar dan extra kosten bij eventueel voor mij als voor de bestemmeling? Indien "ja": hoe kan ik weten dat die persoon zich in het buitenland bevindt?

Ter info: Ook via de Telenet helpdesk (015 66 66 66 administratie) géén eensluidend antwoord gekregen (betalen / gratis).

Met de vakantie in zicht en familie met vakantie in Frankrijk ben ik nu al erg dankbaar voor een antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Robert

0 Likes
16 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

De correctie aan punt 2  is al gemeld door @Bolletje . 

Als je in om het even welk buitenland bent, en je hebt een goede wifi verbinding, dan gebruik je daar  Triiing en dat is dan alsof je belt vanuit België. Wat met Triiing gratis is  in België  is datook in het buitenland.

Whatsapp is zuiver datagebruik, zelfs als je aan videobellen doet. Heb je in het buitenland gratis wifi (en een voldoende goede verbinding) en je correspondent heeft ook Whatsapp dan beveel ik je aan om dit te gebruiken. 

0 Likes
Robert1
Freshman Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Dag,

Graag bedank ik iedereen die via dit kanaal, met deskundige raad & daad, behulpzaam geweest is bij ontwarren van deze, toch voor mij, complexe puzzel.

Nogmaals een dikke "Merci" aan iedereen!

Van harte,

robert