Beantwoorden
AckaertJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Bellen niet mogelijk, lijn onderbroken

Hallo

Mijn Telenet adres is xxx@telenet.be

Hier niet met een mopje ,wel met seruese zaken ?

Sedert enige tijd begint mijn huistelefoon aardige dingen te .De toetsen om af te sluiten pinken steed en nu kan ik niet meer bellen .Lijn onderbroken .Niet tegeloven .Hier werkt de PC en kan ik iets laten weten , dit is naar een groep de Netweters , kijk eens wat dit is?

Het laatste is geweest dat ik de informatie heb gevraagd  om een ander paswoord te maken ?

Dat is gelukt maar op een zeer onelegante manier en ik kreeg op het scherm een ganse lijst met paswoorden met ook alle wachtwoorden van lange tijd geleden ? Nu is Internet gesloten , daarmee tracht ik U te bereiken  ? Hopelijkziet iemand dit  ?

Als jullie me willen bereiken ,best de gsm op xxx . De gewone telefoon staat te pinten met rode afslgesloten . Mijn naam is A. Joseph en klant nummer Telenet xxx . Moest iemand me willen bereiken ; laat maar gelijk hoe iets weten .

Bedankt bij voorbaat . Vandaag jammerlijk Telenet gesloten 

Dank bij voorbaat ,  Joseph

 

 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bellen niet mogelijk, lijn onderbroken

@AckaertJ in jouw post stonden er verschillende persoonlijke gegevens. Deze heb ik onkenbaar gemaakt, deze gegevens deel je namelijk beter niet publiek. Vervolgens heb ik met je post ook een nieuw onderwerp gestart, omdat het over iets anders ging dan het onderwerp waarin je het gezet had. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Bellen niet mogelijk, lijn onderbroken

Hè?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Bellen niet mogelijk, lijn onderbroken

@AckaertJ 

Is er geen kapot toestel aangesloten?

Trek eens al je toestellen uit en steek er eens een ander in. Start je modem eens terug op zodat eventuele problemen daar ook uit zijn.

Dat van die paswoorden, kan je dat nog eens uitleggen?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AckaertJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Bellen niet mogelijk, lijn onderbroken

Hallo,

Heb de eerste kennis met jullie wel fijn gevonden !  Wel ik heb daar ook een opmerking aan mijn adres gelezen betreffende dit winkelmandje , waarover ging dat ? Als het over mijn Wigo ging , wel dat ik de vorige terug laten installeren . Zelfs op mijn leeftijd nog ..!

Verder de groeten vanuit Brugge .   Joseph.

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bellen niet mogelijk, lijn onderbroken

@AckaertJ wat bedoel je precies? Via De Netweters kan je niets laten installeren. Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Dus als je een specifieke vraag hebt, stel ze gerust. Maar hou wel in gedachten dat het hier allemaal klanten zijn die elkaar helpen, dit is niet de Telenet klantendienst. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes