Beantwoorden
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 634
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Bericht naar 0480/xx.xx.xx volgens factuur.

Vandaag mijn rekening gehad met de een SMS naar 0480/xxxxxx die aangerekend wordt. Ik gebruik nooit SMS. Van waar komt dit?



StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: nummer gemaskeerd.

4 reacties
ChristofM
Expert Moderator
Berichten: 177
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Bericht naar 0480/xx.xx.xx volgens factuur.

@Santa Ik heb jouw bericht verplaatst naar een nieuw topic. Dit omdat het vorige topic te oud was en eigenlijk had moeten gesloten zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Janvier123
Experienced Meerweter
Berichten: 113
Warming up? De volle 100! De vlam zit erin. Topicwurm!

Bericht naar 0480/xx.xx.xx volgens factuur.

Wij gaan dit nooit weten. Bel naar de klantendienst zou ik zeggen.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5742
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Bericht naar 0480/xx.xx.xx volgens factuur.

Heb je al eens gezocht met Startpage bijvoorbeeld? Er zijn websites waar "verdachte" telefoonnummers gemeld worden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gvo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Bericht naar 0480/xx.xx.xx volgens factuur.

Hier hetzelfde probleem. Ik ontvang een base-0 simkaart en ik steek deze in gsm zodat ik conversie naar esim te starten.

Na conversie haal ik sim uit toestel en zie ik in de mybase app 20cent kosten (2x sms naar 0480 nummers).

Klantendienst ook gecontacteerd met vraag of er bij hun iets fout is want ik heb geen berichten verstuurd.

Klantendienst kon/wilde mij niet helpen.

Volgens mij toch een probleem langs telenet/base kant.