Beantwoorden
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Bestellen gratis data sim voor ONEup juist gedaan?

Effe checken of ik het juist gedaan heb.

Ik heb een gratis datasim besteld vanuit Mijn Telenet --> de tegel met "Je Diensten" --> Inbegrepen opties --> ONEup for 3 Mobile datasim --> Activeren

 

Dus ik heb op de knop Activeren geklikt, maar dan kwam ik op de standaard bestelpagina waar ik het installatieadres heb moeten kiezen en opnieuw de mobiele nummers die ik in mijn One Up inbegrepen wil hebben.

 

Is this how it is supposed to work?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Bestellen gratis data sim voor One Up


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestellen gratis data sim voor ONEup juist gedaan?

@Steven-E  

Dan heb je de juiste tegels belopen 🙂 

Op die manier heb ik ook mijn extra data sim besteld. Binnen de week was deze met de post aangekomen. 

 

Je krijgt ook nog een email met je bestelde diensten maar ook nog een email voor de activering van je extra data simkaart. Dus houd je mail box goed in de gaten aangezien je de activering email wel nodig gaat hebben. Bij je geleverde simkaart zit ook een brief en op die brief staat zogezegd je activeringsnummer ( eigenlijk is dat gewoon je simkaartnummer ). Ze gaan je de laatste cijfers ervan vragen die daarop gekend zijn. Geef dat in op de activering pagina en je bent vertrokken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Bestellen gratis data sim voor ONEup juist gedaan?

Omdat ik wat ongeduldig was heb ik woensdag gebeld naar de klantendienst om de datasimkaart aan te vragen.  Dat is iets sneller, want de online bestellingen worden niet onmiddellijk geprocessed.

 

De dag later had ik de activatiemail en ook de simkaart al in de bus.

Activatie verliep vlekkeloos.

Wat ik wel nog heb moeten doen is het nummer van de datasimkaart linken aan mijn One Up bundel (via de Telenet app).  Vraag me af wat er zou gebeurd zijn als ik dat niet had gedaan. Zou ik dan "volgens verbruik" gefactureerd zijn geweest?

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestellen gratis data sim voor ONEup juist gedaan?

@Steven-E 

Nee dan wordt je gewoon normaal gefactureerd en je kan de data sim ook gewoon gebruiken. Enkel kan je het verbruik dan niet opvolgen als je de kaart niet koppelt. De simkaarten koppelen in 'mijn Telenet' is niet meer dan dat je het verbruik kan opvolgen. Want als het goed is heb je gewoon een naam mogen kiezen waar je die simkaart aan koppelt en meer is dat niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.