Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Datasimkaart verbindt niet met 5G

Ik heb een OneUp abonnement met een datasimkaart. Op dit moment ben ik in Wenduine. Mijn GSM verbindt onmiddellijk en probleemloos met 5G. Maar mijn datasimkaart verbindt alleen met 4G. Moet die datasimkaart anders ingesteld worden?

0 Likes
19 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart verbindt niet met 5G

@Evdb 

Goed dus voor de duidelijkheid , je 4G werkt daar wel op enkel werkt de 5G  niet ? Klopt dat ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Datasimkaart verbindt niet met 5G

Dat klopt

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart verbindt niet met 5G

@Evdb 

Heb eens wat info opgezocht en je zou eens bij je netwerken moeten gaan zien of je daar je deco netwerk niet staan onder 5G. Waarschijnlijk heb je die een naam gegeven en dan staat daar je 4G verbinding dus kijk nu eens of je daar je 5G verbinding ziet staan. 

https://www.handleidi.ng/tp-link/deco-x50-5g/handleiding?p=6


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Datasimkaart verbindt niet met 5G

Eigenlijk begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt. In welk lijstje met netwerken moet ik zoeken?

Het toestel geeft zelf weer met welk soort netwerk hij verbonden is. Is het standby-lichtje groen: 4G, is het wit: 5G. Het lichtje is altijd groen.

Ook in de Deco-app staat 'Netwerktype: 4G+' en 'Netwerkmodus: Bij voorkeur 5G'.

Kan het zijn dat men sommige datasimkaarten op 4G zet om de belasting van de netwerken te spreiden?

Alvast bedankt voor je opzoekwerk.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Datasimkaart verbindt niet met 5G

Heb je al getest met de simkaart van gsm toestel in het ander toestel te stekken om te zien dat 5 g nu ook werkt zoals op je gsm toestel

Probeer een andere locatie eens

Anders de data kaart eens gaan ruilen in een winkel  zeg dat je een probleem hebt met 5 g

0 Likes