Beantwoorden
RobertVanesch
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Datasimkaart zonder ONE abonnement

Ik heb zopas een Samsung A7 Lite LTE tablet aangeschaft en heb dus een datasimkaart nodig om mobiel te kunnen internetten. Klopt het dat je gratis zonder een One abonnement te hebben een datasimkaart bij Telenet kan verkrijgen?

Robert Vanesch

Tags (2)
0 Likes
13 reacties
Ex-Netweter
 

Datasimkaart zonder ONE abonnement

@RobertVanesch 

Ik denk het niet. De gratis data-sim zit volgens mij enkel bij One (Up).

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart zonder ONE abonnement

@RobertVanesch  

Hier heeft @Ex-Netweter  helemaal gelijk. Bij One(up) krijg je een gratis datasimkaart , is als extra optie te bestellen zonder meerkost. Moest je geen One(up) hebben en je wil een data simkaart dan is er bij telenet niet direct een mogelijkheid meer. Door de aanpassing van de pakketten is er dus geen onafhankelijke mobiele data simkaart meer zoals vroeg King of Kong surf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Datasimkaart zonder ONE abonnement

De optionele datasimkaart bij One(Up) is gratis, maar de data die je er ermee verbruikt is dat niet.

Die komt uit de datapot van de andere mobiele nummers (40GB voor elk mobiel nummer dat je aan One koppelt).

 

Je kan natuurlijk voor 20 euro/maand wel een gewoon Telenet Mobile abonnement nemen, en die enkel voor data gebruiken, maar dan heb je slechts 3GB.

https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel/abonnementen/bestel-telenet-mobile/

Dan ben je goedkoper af elders, hier bijv.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RobertVanesch
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Datasimkaart zonder ONE abonnement

Bedankt Steven voor de heel nuttige informatie.
Groeten,
Robert

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Datasimkaart zonder ONE abonnement

beste ik ging ook one nemen om naar tv te kunnen kijken op de camping in mijne caravan allemaal goed en wel nu ze zeiden dat ik een minimodem ging moeten kopen en dan met one er zit een datasimkaart in dat minimodem nu komt het!!!!!!! onbepaald internet zeggen via wifi als het allemaal bij puntje paaltje komt je hebt maar 40GB en dan als je er over zit dan traag internet dus geeeeeen!!!!!  onbeperkt internet zoals ze weer in grote letters zetten gewoon weer verkoopstechnieken  om de mensen bij de lurven te hebben want na die 40GB ben je er niets mee je kan dan geen tv meer kijken omdat het te traag is het internet en kging dan nog 65euro moeten betalen voor die minimodun hoe smerige dat telenet kan zijn en dan nog tegen een hele goede klant kging normaal mijn tv vlaanderen opzeggen maar mijn keuze is rap gemaakt blijf bij tv vlaanderen want die zetten zulke bedriegelijke leugens niet

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart zonder ONE abonnement

@Kelly001 

Begrijp niet heel goed waarom je overal een opmerking over hebt. Je had al een opmerking over de Play sport en nu kom je weer uit de hoek om aan te geven dat er weer al leugens gezegd worden over het onbeperkte internet met mobiel internet bij de One. 

 

Hier worden geen leugens verteld want Telenet geeft onbeperkt internet voor mobiele data. Als je de 40 Gb of 80 Gb of 160 Gb .... verbruikt hebt kan je gewoon verder surfen aan verlaagde snelheid. ( het is afhankelijk hoeveel simkaarten je hebt ). 

 

Onbeperkt surfen met mobiele data

  • Voor wie heel veel surft, downloadt en streamt. Je verstuurt en ontvangt gigantisch veel, zonder limiet
  • Toch zijn er ook gebruiksregels om al onze klanten snel te laten surfen. Bij heel hoog verbruik tijdens word je tijdelijk opgemerkt als intensieve gebruiker. Als intensieve gebruiker blijf je onbeperkt surfen, maar wel trager tot je teller weer op 0 staat. Alle details lees je in de tabel hieronder.
 
Abonnement?Intensieve gebruiker vanaf?Surft dan aan welke snelheid tot de volgende periode?
ONE(up)Alle mobiele data tezamen verbruikt. Per mobiel nummer in je ONE(up) krijg je 40GB mobiele data. Je kiest zelf hoeveel je per simkaart verbruikt.512 Kbps1
WIGO Unlimited100 GB mobiele data verbruikt512 Kbps1
 

Je mobiele internetsnelheid wordt ook alleen vertraagd als je een intensieve gebruiker voor mobiel internet bent.

 

Het staat zelfs groot op de site van Telenet dus het is beschreven en dus verteld telenet je geen leugens. het zijn ook geen kleine lettertjes het staat er heel groot op. 

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-netwerkbeheer/

 

Moest je zelf niet tevreden zijn bij Telenet zijn er misschien ook alternatieven bij andere providers. Het heeft totaal geen nut om alles elke keer negatief hier neer te zetten. 

Ik wil dus ook geen verdere reactie hierop hebben aangezien de discussie dan helemaal nergens over gaat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Datasimkaart zonder ONE abonnement

jij zegt dat het leugens zijn ik zeg van niet 

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Datasimkaart zonder ONE abonnement

ewel je zeg het nu zeg 40Gb en dan traag en leest even wat ik schrijf je zeg het zoals ik het zei dan vertraagt dan is het geen onbeperkt meer want met dat traag internet ben je helemaal niets jekan dan geen tv kijken maar ja de waar waarheid kwets inderdaad inplaats van netweters zouden jullie het beter de bestweter noemen

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart zonder ONE abonnement

@Kelly001 

Dit is het laatste wat ik erop zeg want de discussie gaat nergens over. 

 

Je kan verder surfen aan vertraagde snelheid dus het is onbeperkt internet. Je hebt niet de volledige snelheid tot je beschikking maar surfen gaat perfect. 

 

Hier laat ik het bij aangezien het toch nergens heen gaat in deze discussie. Begrijp niet dat je zo negatief wil doen hier op de Netweters. Vorige keer zei je al ik post hier niks meer maar blijkbaar als je iets negatiefs te zeggen hebt kom je wel posten. Iedereen mag hier iets posten geen enkel probleem natuurlijk maar daarom moet dit niet altijd negatief zijn en dat doe je wel al de laatste paar posten. 

 

Het is niet dat de waarheid kwetst want ook wij zijn gewoon klant bij Telenet niks meer en niks minder. Enkel lezen wij de regels en de voorwaarden waar we ons moeten verwachten. Hier laat ik het bij. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Datasimkaart zonder ONE abonnement

dat weet ik ook wel maar met traag internet kan je geen tv kijken en ze zeiden dan dat ik moest een minimodem kopen dat het wel ging maar met die minimodum zit er ook beperk 49GB dat zeiden ze er niet bij 

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Datasimkaart zonder ONE abonnement

Rustig rustig @Kelly001 ,

zowel hier als bij je Play Sports issue was de oplossing simpel geweest: goed lezen! Niet alleen de grote letters, maar ook de kleinere.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Datasimkaart zonder ONE abonnement

als je telefonisch contact hebt en ze zeiden dan je moet een minimodum kopen 65euro dan ga je tv kunnen kijken en ja de ene zijn je kan onbeperkt dan op de camping tv kijken maar ik zei je hebt maar 40GB dan als je erover. zit dan heb je traag internet en met dat traag internet ben je nergens mee om tv te kijken normaal moeten ze dat weten en je geen minimodem doen kopen als je zegt tis om tv te kijken dan moeten ze direkt zeggen meneer je hebt maar 40GB en dan met traag gaat het niet meer om tv te kijken vind schanden dan ze zo omgaan met goeie klanten maar profijt halen ze toch niet uit

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Datasimkaart zonder ONE abonnement

Ok, back to topic please.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.