Beantwoorden
KJD
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Extra simkaart aanvragen voor mini-modem

Wij (gezin van 4 personen) hebben WIGO 35 GB.

Ik kan maximaal nog 1 simkaart aanvragen, zie ik in MijnTelenet.

Ik wil een extra simkaart aanvragen voor mini-modem (alleen data dus).

Volgens mij kost het nu geen extra geld, immers wij moeten 35 GB verdelen met z'n vieren en straks dus met de vijfde simkaart?

 

Wat ik nu wel besef is, dat wanneer we ooit moeten overstappen (naar One) dat dit wel ons extra geld gaat kosten, denk ik?

Of kan ik beter data only simkaart aanschaffen (via Viking Mobile bijv)?

 

0 Likes
5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1095
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Extra simkaart aanvragen voor mini-modem

Bij One heb je recht op 1 gratis datasim.

In jouw geval kan je dan vergelijken met One (of One UP) for 4.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Extra simkaart aanvragen voor mini-modem

Aan jou om de vergelijking te maken met one (up) mat 4 simkaarten en een gratis data simkaart. Dan heb je wel 1200 GB voor jullie 4 en 160GB Europees voor jullie 4. (145.49€)

Vergelijk dat eens met wat je nu betaalt + een exra datakaart bij eender welke provider.

Maak je rekening en kijk wat past voor jullie.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 90
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Extra simkaart aanvragen voor mini-modem

Ik heb dezelfde berekening al gemaakt, ik gebruik de 5 simkaarten van WIGO  35GB (waarvan één enkel voor data).
Je komt altijd duurder uit op dit moment met ONE en je internet snelheid is zelfs lager (maar ze hebben ze nu verhoogd naar 250mbps, dus het verschil is nu miniem, 300mbps bij WIGO 35GB).

Alles hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je verbruikt per maand, ik geraak met mijn 5 simkaarten nooit aan 20GB dus voor mij is dit ok.
Maar ik veronderstel dat ze ons in de toekomst op één of andere manier zullen verplichten om over te stappen naar ONE...

0 Likes
KJD
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Extra simkaart aanvragen voor mini-modem

Ja, klopt helemaal!

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra simkaart aanvragen voor mini-modem

Zolang Telenet de verschillende onderdelen van je abonnement aanbied (lineaire tv, internet, vaste telefoon, mobiele telefoon) zal je nooit verplicht worden om een ander abonnement aan te gaan. Wat wel kan is dat het voor jou voordeliger kan worden om over te schakelen.

0 Likes