Beantwoorden
Engelens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken!

Free G en persoonlijke hotspot

Hallo,

Als ik de persoonlijke hotspot op mijn iPhone gebruik om via mijn iPad met de Yelo play app tv te kijken, telt dit dan ook mee als Free G of wordt dit meegeteld in mijn mobiel verbruik?

 

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Free G en persoonlijke hotspot

Smartphone heeft een Telenet abonnement? Dan veronderstel ik dat dit zal meetellen. Het is tenslotte uw smartphone die de data verbruikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Free G en persoonlijke hotspot

Volgens mij niet met Wigo. Om zeker te zijn hoe het juist zit, controleer uw verbruik op mijn telenet, doe de test gedurende 5 minuten en controleer opnieuw het verbruik. Zorg wel dat tijdens deze test niets anders aan het verbruiken is.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Free G en persoonlijke hotspot

@Engelens @igvfer @janne_man, Free G werkt enkel op het toestel zelf. Wanneer apps over tethering verbruik genereren, telt die data gewoon mee in de normale datapot.

 

Heb het even nagevraagd om zeker te zijn, dit zal binnenkort ook nog toegevoegd worden aan het publieke klantenservice artikel.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

spoed
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
My smart Valentine De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Free G en persoonlijke hotspot

Medewerkster had dit wel mogen vermelden vind ik in plaats van te beweren dat het geen enkel  probleem zou geven in de free g pot

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Free G en persoonlijke hotspot


@spoed  schreef:

Medewerkster had dit wel mogen vermelden vind ik in plaats van te beweren dat het geen enkel  probleem zou geven in de free g pot


Dit is inderdaad een fout van de desbetreffende werknemer, zou u een screenshot kunnen posten met zijn/haar integrale uitleg? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes