24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hallo,
Als ik de persoonlijke hotspot op mijn iPhone gebruik om via mijn iPad met de Yelo play app tv te kijken, telt dit dan ook mee als Free G of wordt dit meegeteld in mijn mobiel verbruik?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volgens mij niet met Wigo. Om zeker te zijn hoe het juist zit, controleer uw verbruik op mijn telenet, doe de test gedurende 5 minuten en controleer opnieuw het verbruik. Zorg wel dat tijdens deze test niets anders aan het verbruiken is.
@Ex-Netweter @igvfer @janne_man, Free G werkt enkel op het toestel zelf. Wanneer apps over tethering verbruik genereren, telt die data gewoon mee in de normale datapot.
Heb het even nagevraagd om zeker te zijn, dit zal binnenkort ook nog toegevoegd worden aan het publieke klantenservice artikel.
Medewerkster had dit wel mogen vermelden vind ik in plaats van te beweren dat het geen enkel probleem zou geven in de free g pot
@spoed schreef:Medewerkster had dit wel mogen vermelden vind ik in plaats van te beweren dat het geen enkel probleem zou geven in de free g pot
Dit is inderdaad een fout van de desbetreffende werknemer, zou u een screenshot kunnen posten met zijn/haar integrale uitleg?