Beantwoorden
AndyM
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Smile! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Netjes!

Free G

Hey beste netweters,

 

Heb eens even een vraagje voor de misschien wat meer doorleerde Telenet-medewerker.

 

Met Free G kan je dus een aantal app's gebruiken die je pot data van Wigo niet leegslurpt.

MAAR, nu komt de vraag: Geldt voor die apps alleen Facebook messenger of ook Messenger Lite (de app die zoiezo al minder mb verbruikt)?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

Andy.

0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Free G


@AndyM@  schreef:

Hey beste netweters,

 

Heb eens even een vraagje voor de misschien wat meer doorleerde Telenet-medewerker.

 

Met Free G kan je dus een aantal app's gebruiken die je pot data van Wigo niet leegslurpt.

MAAR, nu komt de vraag: Geldt voor die apps alleen Facebook messenger of ook Messenger Lite (de app die zoiezo al minder mb verbruikt)?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

Andy.


Zeer goede vraag, ik zou zeggen alleen de "echte" Facebook Messenger. Ik zal het even voor je navragen Smiley Knipoog ! Ik kom er op terug zodra ik antwoord heb.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Free G

Ik heb het even voor je nagevraagd en het is zo dat Messenger Lite niet onder de Free G apps valt, maar bepaalde features in de Lite-app worden wel gedeeld met de Facebook Messenger app. Daardoor vallen sommige onderdelen soms wel onder Free G, maar kunnen er voor Lite echter geen garanties  geven worden wat wel of niet zou meetellen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AndyM
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Smile! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Netjes!

Free G

Oké! Hartelijk dank